י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מי עומד מאחוריו? צפו

סרטון תוקפני נגד ליברמן מסעיר את הרשת • צפו

סרטון שמופץ ביממה האחרונה ברשת, תוקף באופן קשה את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ומפלגתו. בישראל ביתנו מפנים אצבע מאשימה כלפי הליכוד • צפו

סרטון תוקפני נגד ליברמן מסעיר את הרשת • צפו
מתוך הסרטון נגד ליברמן צילום: צילום מסך

סרטון חדש שמופץ בשעות האחרונות בקרב המגזר הרוסי, גורר תגובות רבות, לאחר שהוא מסיר את המסכה מעל פניו של ליברמן.

בסרטון, נראה צעיר רוסי ממעמד הביניים, שהושפע מאוד מדברי ההסתה של ליברמן ובעיקר מדבריו הבוטים על עצירת הכסף לחרדים ורצונו העז להדיח את גפני מראשות ועדת הכספים.

בסרטון הוא נראה יוצא מהמשרד ופוגש בחוץ רוסי נוסף, תומך של ליברמן בעברו, והלה אומר לו. "אל תאמין לליברמן, הוא בוגד", תוך שהוא מפרט לו את כל מה שליברמן הבטיח ולא קיים.

"הוא היה החבר הכי טוב של נתניהו וברגע האחרון בגד בו", אומר לו האיש. "איזה שטויות", מגיב לו הראשון, "הוא מתאמץ בשבילך, הוא מתאמץ בשביל כל המגזר הרוסי, הוא עומד בכל מה שהוא הבטיח לכם".

"בשנת 99 האמנתי לו", ענה לו ההלך "ואז חבר שלי נהרג בעזה. ליברמן הבטיח שהוא יחסל את כל מנהיגי החמאס בעזה תוך 48 שעות. והוא עשה את זה? לא. אבל עדיין האמנתי בו".

"ואז הוא הבטיח להיפרד מהפלסטינים ולשלוח אותם מהמדינה. הוא עשה את זה? לא".

"רציתי לעשות את אמא שלי מאושרת. ליברמן הבטיח לעשות רפורמות לעולים חדשים כדי שיקבלו פנסיה. והוא עשה את זה? לא! וגם אמא שלי כבר לא בין החיים".

"ועכשיו מה שמעניין את ליברמן שלך זה האם הדתיים ילכו לצבא או לא. מה אכפת לנו מהם? אין לנו מה לאכול. אז תעוף מפה אתה והליברמן שלך".

הסרטון גרר סערה גדולה ברשת, ובשעות האחרונות, גם דוברות ישראל ביתנו חשה צורך להתייחס לסרטון המרתק שמעמיד את המפלגה באור שלילי במיוחד. בישראל ביתנו מיהרו להתלונן ושיגרו הודעה לתקשורת. לטענת המפלגה, פעילי הליכוד הם שעומדים מאחורי הסרטון, וכי הדבר נעשה נגד חוקי הבחירות, לאחר שלא צויין בסרטון שם המפלגה שעומדת מאחורי פרסום הדברים.

אביגדור ליברמן ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד