י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הגולשים הגיבו

גילה שהדרכון פג תוקף ונטש את בתו בשדה התעופה

מה אתם הייתם עושים? אב גילה בדרך לחופשה משפחתית כי דרכונה של בתו בת ה-14 כבר לא בתוקף והחליט להמריא עם שאר בני המשפחה ולהשאיר אותה אצל אביו • הוא שיתף את סיפורו בפוסט והגולשים האשימו בעיקר את הגרושה 

גילה שהדרכון פג תוקף ונטש את בתו בשדה התעופה
המראה צילום: unsplash

ביל ולילי, זוג הורים מבריטניה לקחו את שלושת ילדיהם, בני 9, 11 ואת בתו של ביל בת ה-14 מנישואים קודמים, לחופשה משפחתית.

כשהגיעו לשדה התעופה גילו כי הדרכון של בתו הבכורה עומד לפוג בעוד חודשיים, ולכן היא לא יכולה לעלות על הטיסה. החוק קובע שבשביל לעלות לטיסה צריך תאריך תוקף של חצי שנה לפחות, וביל לא ידע על כך.

"לאחר שהתלבטתי בזה הרבה, קיבלתי את ההחלטה להמשיך לטיול ולקרוא לאבא שלי שייקח את הבת שלי הביתה", הוא סיפר בפוסט ששיתף באתר Reddit. "במקור רציתי להישאר מאחור גם, אבל בשלב זה אשתי רצתה לבטל את הטיול כי היא לא יכלה לטפל לבד בשני ילדים. זה היה הרבה כסף שלא ניתן להחזיר, ולכן קיבלתי את ההחלטה ללכת".

הוא האשים את גרושתו ואמר שהיא טענה שהדרכון בתוקף ולא הסכימה לתת לו את הדרכון עד יום לפני הטיסה.

בפוסט שאל ביל את הגולשים מה דעתם על הסיפור.

חלק מהתגובות היו נגד המעשה, כשאחד מהמשתמשים כתב: "היא בת 14. כל מה שהיא יודעת זה שאבא שלה ומשפחתו החדשה השאירו אותה מאחור בשדה התעופה". משתמש אחר הוסיף: "להפסיד אלפי דולרים ולהחמיץ חופשה גדולה היה שווה לי לחלוטין כדי לא להשאיר אף אחד מילדי מאחור".

לעומת זאת, מרבית התגובות היו בעדו ונגד גרושתו. "ברור שהיא הרעה פה", כתב אחד מהגולשים. גולש אחר הגיב ש"נו באמת, היא רצתה להשניא אותך בפני הילדה ולכן היא עשתה את זה".

פג תוקף חופשה משפחתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד