י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לא לוקח סיכונים

רה"מ נתניהו ובהלת הקורונה: המזכיר הצבאי נשאר מחוץ לדיונים

בהלת הקורונה שאופפת את ישראל מגיעה עד לחלונות הכי גבוהים: בלשכת ראש הממשלה לא לקחו סיכון וביקשו מהמזכיר הצבאי של שהב"ט שלא להשתתף בדיונים על המצב הביטחוני החמור שהתפתח בעוטף עזה • הסיבה: בת משפחתו של המזכיר הצבאי שבה מטיול בתאילנד

רה"מ נתניהו ובהלת הקורונה: המזכיר הצבאי נשאר מחוץ לדיונים
וינטר על רקע ישיבת הפורום הביטחוני צילום: לע"מ

על רקע בהלת הקורונה שאופפת גם את ישראל: מסתבר כי המזכיר הצבאי של שר הביטחון, עופר וינטר, נותר מחוץ לדיוני הפורום הביטחוני המצומצם בימים האחרונים.

על פי הפרסום הבוקר (שלישי) של הכתב הצבאי יוסי יהושע, בלשכת ראש הממשלה נמנעו מלקחת סיכונים וביקשו ממזכירו הצבאי של בנט שלא להשתתף בדיונים עם ראש הממשלה.

הסיבה היא משם שבתו של וינטר חזרה מטיול בתאילנד וכי היא נמצאת בבידוד בביתה. כאמור, בשל בהלת הקורונה, בסביבתו של ראש הממשלה סירבו לקחת סיכונים וביקשו מוינטר שלא להשתתף בדיונים.

וינטר עצמו נצפה משתתף בדיונים הביטחוניים עם שר הביטחון, אך בדיונים בהם השתתף ראש הממשלה הוא נותר מחוץ לחדר - כדי למנוע סכנה שתשפיע על ראש הממשלה.

דברים אלה מתווספים לתיעוד שפרסם אמש העיתונאי מיכאל שמש בו נראה נתניהו נמנע בימים האחרונים מלחיצות ידיים בשל החשש לקורונה. גם בסיור במערת המכפלה סירב נתניהו ללחוץ את ידיהם של בכירי מועצת יש"ע.

בסביבתו של נתניהו הסבירו כי "על רקע הדיווחים השונים ומפגש עם אלפי פעילים ביום, רה"מ נוהג באחריות וממעט לאחרונה בלחיצות ידיים".

קורונה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד