כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

משקה האנרגיה 'אקזיט': בכשרות מהודרת

המשקה המעורר קיבל את השגחת 'בד"ץ העדה החרדית' ירושלים. נבחר כמשקה המוביל בענף משקאות האנרגיה - משפר את יכולת את הריכוז ומחדד את פעילות המוח והראייה

משקה האנרגיה 'אקזיט': בכשרות מהודרת

שוק משקאות האנרגיה צובר תאוצה רבה בקרב הצרכנים, ופופולארי גם במגזר החרדי, הודות ל"אקזיט", משקה אנרגיה כשר למהדרין. אקזיט מציע פריצת דרך כשרותית בתחום, ומשווק בהשגחה מהודרת של בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

ל"אקזיט" ארומה מחוזקת וטעם מתקתק מוגז, בתוספת טאורין וקפאין, הפועלים ליצירת מרץ ולהגברת הערנות. טעמו המשובח והאנרגיה המיוחדת, המורגשת עם צריכת המשקה, יוצרים חווית שתייה מיוחדת במינה.

במסגרת בדיקות מעבדה באוסטריה, נבחר משקה 'אקזיט' כמשקה המוביל בענף משקאות האנרגיה הודות לתפיסתו כמעורר, משפר את הריכוז ומהירות התגובה, משפר את מצב הרוח, ממריץ, מחדד את פעילות המוח והראייה וכמובן בעל טעם משובח.

לדברי כפיר כהן, מנכ"ל משותף בחברת "אקזיט", הצריכה המוגברת של קטגוריה זו גם במגזר החרדי, מוכיחה את הפוטנציאל העצום של מוצר זה במגזר החרדי: "אין לנו ספק שזהו מוצר ייחודי המציע טעם ייחודי ואלטרנטיבה כשרותית המהודרת ביותר שלא קיימת בקטגוריה זו במגזר. אנו מאמינים כי השילוב המנצח הקיים באקזיט, הודות לטעם החדשני ולכשרות המהודרת, יזכה להצלחה אדירה בדיוק כפי ששוק משקאות האנרגיה זכה לצמיחה מסחררת בארץ ובעולם", אומר כהן.

משקה EXIT משווק בפחיות מיוחדות בצבע ירוק זוהר - וכל פחית מכילה 250 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות המזון ובחנויות המובילות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד