ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מי יזכה השנה לקבל משלוח מנות עם לוֹאַקֶר?

בחג פורים הזה, כמנהג "ונהפוך הוא", אתם תשתפו אותנו בתשובות המסקרנות לשאלה המרתקת: "מי יזכה השנה לקבל משלוח מנות עם לואקר?" הפעם אתם תשתפו אותנו ולא ההיפך, ואולי כך תזכו במשלוח המנות המפנק. נהפוך הוא, או לא?!... וכדאי שתדעו, ככל שתשלחו יותר סיפורים עם יותר הוכחות קניה, כך יגדלו סיכוייכם לזכות במשלוח המנות הנחשק של לואקר

מי יזכה השנה לקבל משלוח מנות עם לוֹאַקֶר?
ופל לואקר צילום: יח"צ

מי לא מכיר את לואקר? מי לא ישמח לקבל את הדבר המדהים הזה למשלוח מנות? ולטובת אלו שעדיין לא זכו להכיר את המותג לואקר (Loacker), שווה להכיר: לואקר הינו וופל פרימיום המורכב מ-6 שכבות של עלי וופל מלבניים ופריכים במיוחד, ביניהם מילוי עשיר של קרם אגוזים חלבי או קרם פרווה בטעם קקאו ושוקולד. הוופלים של לואקר מוצעים ברשתות השיווק באריזה משפחתית במשקל של 200 גר' לאריזה.

'לואקר' שהיה עד לאחרונה מותג פרימיום בינלאומי נחשק, זכה לפני כשנה לכשרות מהודרת של בד"ץ איגוד הרבנים מנשצ'סטר, בראשות הרב אשר יעקב וועסטהיים שליט"א. מוצרי לואקר מיוצרים בסטנדרטים בינלאומיים מוקפדים ביותר, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא שומן טראנס.

אז איך זוכים? פשוט מאוד! רוכשים 3 מוצרים ויותר ממגוון מוצרי לואקר, מספרים מי המדהימים שזכו למשלוח המנות ולמה רק להם מגיע משלוח מנות כזה מדהים עם לואקר. את הסיפורים בצירוף הוכחת הקניה יש לשלוח לדוא"ל: [email protected], וחמשת הסיפורים הטובים ביותר יזכו במארז מפנק. בהצלחה!

משלוח מנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד