ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"ניסיון לשבור אותנו"

שב"ס יעביר את הנאשם המרכזי בפרשת דומא לכלא אחר

שרות בתי הסוהר הודיע כי יעביר את עמירם בן אוליאל, הנאשם המרכזי בתיק דומא, מהאגף השמור בכלא השרון במרכז הארץ, לכלא אשל הסמוך לבאר שבע • אשתו: "הכל ניסיון לשבור אותנו, אבל אנחנו חזקים"

שב"ס יעביר את הנאשם המרכזי בפרשת דומא לכלא אחר
הנאשם עמירם בן אוליאל צילום: באדיבות המצלם

שרות בתי הסוהר הודיע לעמירם בן אוליאל, הנאשם המרכזי בתיק דומא, כי בכוונתו להעבירו בימים הקרובים מהאגף השמור בכלא השרון במרכז הארץ, לכלא אשל הסמוך לעיר באר שבע בדרום הארץ.

ההודעה מגיעה ללא כל אירוע חריג ומסיבה שאינה ברורה. משמעות העברתו של בן אוליאל לכלא בדרם, מלבד ההחמרה בתנאי הכליאה, הינה פגיעה קשה באשתו ובביתו בת ה-5 של בן אוליאל אשר מגיעות מידי שבוע לבקרו בבית הכלא.

היום (שלישי) ידון בימ"ש המחוזי מרכז בעתירת אסיר אותה הגיש עו"ד חי הבר בעניין.

אוריין בן אוליאל, אשתו של עמירם, תקפה את שרות בתי הסוהר ואת הפרקליטות על ההחלטה "מדובר בהתעללות לשמה. במהלך החקירות עמירם עבר עינויים קשים ומאז לא מפסיקים להתעלל בו ובנו. עמירם נמצא כיום בתנאים הכי קשים בשב"ס - בבידוד, ללא טלפונים, ביקורים רק אחרי מחיצה, סגור כל היום בתא קטן, אפילו את הכמה דקות שמים שהוא רואה ביום זה דרך סורגים ורשתות. וזה לא מספיק להם, הם רק מתעללים בו עוד ועוד. הכל תוך ניסיון לשבור אותנו, אבל אנחנו חזקים. כל התיק זו עלילה ותפירה של הפרקליטות, השב"כ ושל שב"ס שעוזר להם בלשבור את עמירם, בעלי חף מפשע וזה יוכח בקרוב. זו מדינת ישראל 2020, בושה." 

נציין כי בעוד שבוע יתקיים דיון נוסף במשפטו של בן אוליאל. בדיון צפויים עורכי דינו אשר אוחיון ויצחק בם, להשמיע את סיכומי התיק בע"פ, וזאת לאחר שסיכומים בכתב הוגשו לבימ"ש. בסיכומים מבקשים עורכי דינו לזכותו מכל אשמה וזאת בין השאר לאור ההודאות שהוצאו מבן אוליאל תחת עינויים, והשחזור אשר בוצע תחת איומי חוקרי השב"כ ובניגוד לנהלים.

פרשת דומא תיק דומא עמירם בן אוליאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד