י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

חדש בגולברי: מתחם  OUTLET SALE באתר האונליין

רשת האופנה GOLBARY משיקה: מתחם  OUTLET SALE באתר האונליין במסגרתו יוצעו קולקציות מכל העונות בהנחות משמעותיות - עד 80% על כל הפריטים

חדש בגולברי: מתחם  OUTLET SALE באתר האונליין
קולקציית גולברי צילום: ניר יפה

רשת האופנה גולברי משיקה בימים אלה באתר ה- E-COMMERCE של החברה קטגוריית OUTLET ייעודית, במסגרתה  יוצעו פריטי אופנה מכל הקולקציות האחרונות,  במחירים משתלמים במיוחד  ובהנחות של עד 80% על כל הפריטים.

במסגרת המכירה בקטגורייתOUTLET SALE  יוצעו קולקציות בלעדיות ופריטים במהדורה מיוחדת כמו: שמלות, חולצות, טוניקות, ז'קטים, סריגים, מעילים, תיקים, אביזרים ומבחר פריטי אקססוריז משלימים.  כמו כן האתר יציע מגוון רחב של מידות החל מ 36 עד 48 ומגוון דגמים וצבעים מכל פריט.

בסוף תהליך בחירת הפריטים והתשלום באתר, ניתן להזמין משלוח עד הבית תוך שלושה ימים בלבד.  ברכישה מעל 299 ₪ יינתן משלוח חינם או לחילופין ניתן לאסוף את הפריטים באופן עצמאי מהסניף הקרוב למקום המגורים ללא תשלום!

קולקציית גולברי • קרדיט: ניר יפה

 לדברי משה גולברי – מנכ"ל חברת בגולברי "בעשור האחרון אנו רואים מגמת שינוי בהרגלי הצריכה של ישראלים בכל הנוגע לרכישה בחנויות פיזיות בקניונים וברכישה אונליין.  כתוצאה מכך, זיהינו שפתיחת מתחם האאוטלט באתר עם מחירים נגישים במיוחד מחזק משמעותית את סל הקנייה באתר ולכן החלטנו לפתוח מתחם זה. בנוסף, פיתחנו פיצ'רים טכנולוגים חדשניים שיסייעו לחוויית הרכישה באתר."

רשת גולברי נמצאת בבעלות האחים דוד, משה ויעקב גולברי. הרשת מונה כיום.86 סניפים ברחבי הארץ כולל האתר 87 סניפים.

אתר גולברי - https://www.golbary.co.il/outlet

 

גולברי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד