י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
29 תיירים אובחנו כחולים

דיילת מטיסת הקוריאנים נדבקה בקורונה

הרשויות בקוריאה הדרומית וחברת "קוריאן אייר" מדווחים כי דיילת שהייתה על הטיסה עם הצליינים שטיילו בישראל וחלקם אובחנו כחולים בקורונה, נדבקה אף היא בנגיף • כזכור, 39 צליינים מדרום קוריאה ביקרו בישראל, ו-29 מהם אובחנו כנשאים של הנגיף לאחר שחזרו לארצם • לא ברור אם היא הדביקה את הקבוצה או שהם הדביקו אותה

דיילת מטיסת הקוריאנים נדבקה בקורונה
מטיילים בונציה עם מסכות צילום: נתי שוחט, פלאש 90

הרשויות בקוריאה הדרומית וחברת "קוריאן אייר", אישרו היום (שלישי) שדיילת שהייתה על הטיסה עם הצליינים שטיילו בישראל וחלקם אובחנו כחולים בקורונה, נדבקה אף היא בנגיף. לא ברור אם היא הדביקה את הקבוצה או שהם הדביקו אותה. בתוך כך, עודכן מספר הצליינים הקוריאנים שנדבקו בנגיף ל-29.

על פי הדיווחים, הדיילת החולה המריאה בהמשך מסיאול ללוס אנג'לס ב-19 בפברואר, ובטיסה חזרה לסיאול פיתחה תסמינים. עם הגיעה למדינה היא הועברה לבית חולים מקומי, שם אובחנה כחולה בנגיף. 

כזכור, 39 צליינים מדרום קוריאה ביקרו בישראל, ו-29 מהם אובחנו כנשאים של הנגיף לאחר שחזרו לארצם. בדרום קוריאה נשמעו טענות כי אחד מחברי הקבוצה פיתח תסמינים כבר בדרכו מתל אביב לסיאול, אולם הוא נבדק כעבור שבוע בלבד. הקבוצה והמארגנים היו מודעים מראש לנגיף, והתיירים צוידו במסכות ועברו בדיקות חום תכופות.

בעקבות כך, רה"מ נתניהו הנחה להחזיר לארצם את 1,700 התיירים מדרום קוריאה השוהים בארץ, ועד אז הם נמצאים בבידוד.

קורונה דרום קוריאה בידוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד