י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המירוץ ל-61

איילת שקד חשפה את "העריקים" מכחול לבן

יתכן ודבריה של ח"כ איילת שקד גרמו לנזק וסיכלו אולי אפשרות להשיג 61 לגוש הימין. לדבריה בראיון רדיופוני, הראשונים לערוק לממשלת ימין אם יחסרו שני מנדטים, הם שני ח"כים מ'כחול לבן' הנתפסים כימניים. אחד מהם הגיב ושלל

איילת שקד חשפה את "העריקים" מכחול לבן
צבי האוזר ויועז הנדל צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

שרת המשפטים לשעבר ח"כ איילת שקד חשפה היום (שלישי) את הדרך בה יהיה אפשרי מצד גוש הימין לנצח את הבחירות, גם אם הגוש לא יגיע ל-61 מנדטים הנכספים.

בראיון שהעניקה לרדיו רק"ע אמרה שקד: "אנחנו לא הולכים לממשלת גנץ. יותר מזה – יועז הנדל וצביקה האוזר, ועוד שניים שם, הם המועמדים הראשונים לערוק אלינו אם יחסרו לנו שני מנדטים. מקווה שנצליח להביא 61 מנדטים בלעדיהם".

האוזר הגיב לדברים וכתב: "איילת את אלופה. שבוע שעבר מש"ק דת, עכשיו מועמד לעריק (מה צריך לעשות כדי לעבור את המועמדות? להגיד שבדרום נפלא? החמאס אחים וביבי ישר, צנוע ומת על ימינה?) מחכה לשבוע הבא... אולי אקבל קידום למש"ק מרגמות".

ח"כ תמר זנדברג מ'מרצ' ניצלה את הדברים בשביל לתקוף את ח"כ יאיר לפיד שכתב בטוויטר ש"‏אם תכננתם להצביע לעבודה-מרצ תשאלו את עצמכם שאלה אחת: מה ישאר מהדמוקרטיה הישראלית אם ביבי ינצח אפילו במנדט אחד?", ואמרה: "ועכשיו תארו לכם שכחול לבן מנצחת במנדט אחד, והמנדט הזה הוא יועז הנדל או צביקה האוזר, הסוסים הטרויאנים שימנעו מגנץ את הממשלה של עצמו. איזה פחד. חייבים להצביע העבודה-גשר-מרצ".

איילת שקד מפלגת כחול לבן יועז הנדל צבי האוזר תמר זנדברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד