י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עד למינוי קבוע

זה האיש החדש שיחליט מה תדעו ומה יצונזר

שר הביטחון נפתלי בנט מינה היום לתפקיד ממלא מקום הצנזור הצבאי הראשי את אייל סמואלוב שכיהן עד היום כסגן הצנזורית. המינוי הוא זמני, עד למינוי צנזור קבוע 

זה האיש החדש שיחליט מה תדעו ומה יצונזר
pixabay

שר הביטחון, נפתלי בנט, מינה היום (שלישי) את אייל סמואלוב לתפקיד ממלא מקום הצנזור הצבאי הראשי. סמואלוב, המכהן כיום כסגן הצנזורית, יחליף בתפקידו את תא"ל אריאלה בן אברהם שכיהנה בתפקיד מאז שנת 2015. סמואלוב ייכנס לתפקידו החל מהיום - עד למינוי צנזור קבוע. 

שר הביטחון, נפתלי בנט אמר "ברצוני להודות לתא"ל אריאלה בן אברהם על 32 שנות עשייה משמעותית למען ביטחון ישראל. בחמש השנים האחרונות עמדה אריאלה בצומת שבין זכות הציבור לדעת להגנה על ביטחון המדינה, ועשתה זאת במקצועיות, בתבונה ובהצלחה. אריאלה הייתה נכס למערכת הביטחון, ואני מאחל לה הצלחה רבה בהמשך הדרך".

הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי הוסיף, כי "אריאלה מסיימת 30 שנות שירות משמעותיות בצה"ל בשורת תפקידים במערך הדוברות וכצנזורית הראשית, ואת כל אלה עשתה בהצלחה רבה ותרומתה הייתה משמעותית ביותר. על הצנזורית הראשית הוטלה משימה רגישה ומשמעותית ביותר: להוות הגורם המאזן בין צורכי הביטחון והשמירה על סודותיה החיוניים של המדינה לבין החובה לאפשר תקשורת חופשית המתבססת על שקיפות מירבית לציבור הישראלי. בארבע השנים וחצי בהן הופקדה המשימה הזאת בידיה של אריאלה היא הצליחה לנווט ביד בוטחת, שקולה, מאוזנת ומקצועית בין שני העולמות הללו - ועל כך תודתי והערכתי".

צנזורה צבאית אריאלה בן אברהם אייל סמואלוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד