י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"מעורר שאלות"

נתניהו: "משהו לא טוב קורה אצל גנץ; אסור להמר על זה"

בכנס בחירות שערך נתניהו הערב הוא תקף את גנץ על גמגומיו: "ברור מאליו שמשהו לא טוב קורה אצל בני גנץ, זה מעבר לחילוקי דעות" • גנץ השיב אש: "נתניהו רוצה להפוך את עצמו מראש ממשלה לראיס"

נתניהו: "משהו לא טוב קורה אצל גנץ; אסור להמר על זה"
בני גנץ/ בנימין נתניהו צילום: גילי יערי/תומר נויברג, פלאש 90

בכנס בחירות שערך רה"מ בנימין נתניהו, הוא בחר לתקוף את יו"ר כחול לבן בני גנץ על הגמגומים שלו בראיונות והבלבול שאופף אותו ככל העת. "ברור מאליו שמשהו לא טוב קורה אצל בני גנץ", אמר נתניהו. "זה מעבר לחילוקי דעות".

לדבריו, "משהו קורה. אולי כתוצאה מכניסה לחיים הציבוריים או לחשיפת פרשת המימד החמישי. משהו קורה. והדבר הזה מעורר שאלות האם אנחנו יכולים להמר על עתידנו. תפקיד ראש הממשלה מאוד מאתגר וזה גדול על גנץ. רואים את זה בכל ראיון ובכל הופעה. מיקוד וחדות של המחשבה אלה לא דברים של מה בכך".

נתניהו הוסיף, כי "להטיס את המטוס הזה שנקרא מדינת ישראל ולהביא אותו למחוז חפצו זאת פעולה מאוד קשה ואני אומר באחריות שמשהו לא טוב קורה שם ואסור להמר על זה, לכן צריך להצביע ליכוד כדי שנוביל את ישראל בביטחה".

בנכס בחירות שערך בני גנץ הערב הוא אמר כי נתניהו "רוצה להפוך את עצמו מראש ממשלה לראיס". לדבריו, "אנחנו בשעה קריטית לדמוקרטיה ואנשים חייבים להתעורר. עלול להיות פה ראש ממשלה שהוא ארדואן בנוסח הישראלי, שפועל למען עצמו. מדינת ישראל צריכה ראש ממשלה ולא ראיס. אם נתניהו ינצח, המשפט קודם כל ידחה- ימצאו את הסיבה. בתקופת הדחייה, ימציאו חוק שיגרום לנתניהו להימלט מבית המשפט וכדי שלא יבטלו את החוק הזה יביאו פסקת התגברות. זו התוכנית".

כזכור, בליכוד הוציאו היום מקבץ של הפדיחות של גנץ, תחת הכותרת "מה לא בסדר עם גנץ?". ראש הממשלה נתניהו אף שיתף את הסרטון בחשבון הטוויטר שלו.

 

 

בני גנץ בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-23 הליכוד מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד