י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בניגוד לתחזיות הקודרות

לאחר שנחבל קשות בפניו: הנדקר פקח את עיניו

בחסדי שמיים: יוסי נוימן היהודי שנדקר קשות בפניו התעורר ומתחיל לגלות סימנים של שיפור - כך על פי מקורביו • "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו"

לאחר שנחבל קשות בפניו: הנדקר פקח את עיניו
נס ממש. יוסף נוימן צילום: באדיבות המצלם

יוסף נוימן, שנדקר בחג החנוכה האחרון במונסי על ידי טרוריסט ושכב מחוסר הכרה עד היום - התעורר בחסדי שמיים וגילה סימנים מעודדים.

העסקן הרב ישראל כהנא ממונסי, צייץ בחשבון הטוויטר שלו את החדשות המשמחות וכתב, "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו. קרבן הדקירה יוסף נוימן פקח את עיניו והוא מראה סימנים נוספים של שיפור. המשיכו להתפלל להחלמה מלאה. אנא המשיכו להתפלל למען יוסף בן פרל", כתב הרב כהנא.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', חמישה חרדים נדקרו במוצאי שבת של חג החנוכה האחרון במונסי. היה זה לאחר שגבר אפרו-אמריקני, שכיסה את פניו בצעיף, נכנס חמוש במצ'טה לבית הכנסת של הרב רוטנברג - האדמו"ר מקוסון-פארשעיי - בשכונת פורשיי במונסי והחל לדקור אנשים.

האברך יוסי גליק היה גיבור פיגוע הדקירה. גליק רדף אחרי המחבל ממונסי שנמלט לרכבו והספיק להסתכל ולזכור את מספר הרכב של המחבל שניות לפני שנמלט. מצלמה שקוראת לוחיות זיהוי איתרה את המחבל בגשר ג'ורג' וושינגטון.

יוסי זרק שולחן על הדוקר שבינתיים הספיק לפצוע חמישה אנשים ואמר כי, "הדוקר היה מתוסכל שזרקתי עליו את השולחן. הוא חטף את זה בראש. פחדתי מאד. אבל הייתי חייב לעשות את זה".

בתושייתו מנע יוסי אסון גדול עוד יותר וגרם באמצעות השלכת השולחן - לבריחתו של התוקף מהמקום.

נס מונסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד