כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בנק הפועלים מציג: בית פתוח לעמותות

לקראת ראש השנה תש"ע, ובמסגרת תרומתו לקהילה - פותח בנק הפועלים את שעריו ומזמין את הקהל הרחב ל"בית פתוח לעמותות". כל ההכנסות קודש לפעילות העמותות

בנק הפועלים מציג: בית פתוח לעמותות

במסגרת תרומתו לקהילה, בנק הפועלים מתגייס זו השנה הרביעית ומעניק במה לכ- 30 עמותות מרחבי הארץ, אשר יציגו למכירה את פרי יצירתם של ילדים, בני נוער ומבוגרים, כמתנות לחג. לצורך כך תעמיד הנהלת הבנק לרשות העמותות את שבע הקומות, בבנין ההנהלה בתל אביב. כל ההכנסות קודש לפעילות העמותות.

המתנות המוצעות הינן מגוונות ובטווח מחירים גדול, החל מ- 10 ₪. בין המתנות ניתן למצוא חפצי יודאיקה, ציורים, צילומים אומנותיים, רהיטים, צעצועי ילדים, עבודות יד, עציצים, שטיחים, דיסקים, תכשיטים, בגדים, ועוד. השנה יקצה הבנק גם קומה שלמה למוצרי מזון אופייניים לחג, יינות, דבש, מאפים ועוד.

יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים אמר: "פעילות זו נועדה לתרום לקהילה שבתוכה כולנו חיים ופועלים ושממנה אנו שואבים את כוחנו". ציון קינן, מ"מ מנכ"ל בנק הפועלים: ציין כי האירוע מהווה חגיגה משותפת לציבור הרחב, לבנק ולעמותות העוסקות בעבודת קודש למען הקהילה כל ימות השנה. "אנו מזמינים את הציבור לבקר בבניין, להתרשם מתצוגת היצירות והמוצרים שהושקעו בהם כישרון ואהבה רבים, ולרכוש מהם, בידיעה כי ההכנסות כולן מיועדות למטרות נעלות".

האירוע יתקיים בבניין ההנהלה המרכזית של בנק הפועלים, רח' יהודה הלוי 63 ת"א ביום שישי, טו אלול, ה- 04.09.09 החל מהשעה 09:00 ועד השעה 16:00 ובמוצאי שבת מ-20:30 ועד 23:00.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד