י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הוגש כתב אישום

אימה בטיסה: השתוללה כשיכורה ותקפה אנשי צוות

כתב אישום הוגש נגד נוסעת שהשתוללה במהלך טיסה מגרמניה לוושינגטון, עישנה בשירותים, תקפה אנשי צוות ואיימה לדקור אותם • "אני הולכת לדקור את כולם במטוס. ואז להרוג את עצמי. אני פלסטינית"

אימה בטיסה: השתוללה כשיכורה ותקפה אנשי צוות
מטוס צילום: unsplash

אישה נעצרה לאחר שהואשמה בתקיפת איש חוק פדרלי ב-22 בפברואר, במהלך טיסה בחברת יונייטד איירליינס מפרנקפורט - גרמניה לשדה התעופה הבינלאומי של דולס שבוושינגטון-ארה"ב.

במהלך הטיסה, אמרה האישה: "אני הולכת לדקור את כולם במטוס. ואז להרוג את עצמי. אני פלסטינית". כך לפי תלונה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בארה"ב במחוז מזרח בוירג'יניה.

דנה גאזי מוסטפא התווכחה עם דיילת כשסירבה לעזוב את השרותים של המטוס לאחר שנתפסה מעשנת. מוסטפא בכתה בתא ונלקחה למושב אחר לאחר שאמרה לדיילות שהיא טסה הביתה לבקר את משפחתה, אך הם נהרגו בתאונת דרכים שנגרמה על ידי נהג שיכור.

אחד הנוסעים מרשל אוויר פדרלי, זיהה את ריח האלכוהול שנדף ממנה, הוא ניגש לכיוונה כדי להרגיעה בזמן שהיא הלכה למושב החדש שלה, היא נתנה מכה על מסך טלוויזיה וזרקה מטבע באוויר.

מוסטפא המשיכה לחלק האחורי של המטוס עם מצית בידה. היא דחפה דיילת שניסתה לעצור אותה והיא ניסתה לסגור את דלת השירותים כשהיא בתוכה.

שני מרשלי אוויר פדרליים התערבו וניסו לגרום לה לעזוב את חדר השירותים, אך היא סירבה. מוסטפה נאזקה אחר כך באזיקים והיא החלה לצעוק והחלה לבעוט באנשי החוק פגעה באחד מהם מספר פעמים.

אחד מהמרשלים הצליח להרגיע את מוסטפא. אחד מהם אסף את חפציה, שם היה בקבוק וודקה חצי ריק. היא ישבה ליד מרשל פדרלי בהמשך הטיסה. ואמרה לו בקול: "אני הולכת לדקור את כולם במטוס. ואז להרוג את עצמי. אני פלסטינית".

לאחר מכן, סוכן FBI ראיין את מוסטפא שאמרה כי משפחתה נהרגה על ידי נהג שיכור, אך היא התקשתה לזכור את עובדות הדברים שאמרה על סיפון המטוס. והודתה כי היא בדתה את הסיפור.

התפרעות בטיסה דיילות כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד