י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
קמפיין מכוער ואגרסיבי

היריבים מתקוטטים מעבר לים; השחיתו משרדים

אנשי הקמפיין של מייקל בלומברג, מיליארדר יהודי המתמודד על ראשות המפלגה הדמוקרטית לקראת הבחירות לנשיאות כי יריביו ממחנה ברני סנדרס היהודי גם הוא, השחיתו כמה ממשרדיו ברחבי ארה"ב | מנהל הקמפיין של סנדרס גינה את המעשים 

היריבים מתקוטטים מעבר לים; השחיתו משרדים
ההתנכלות למשרדיו של בלומברג צילום: אנשי הקמפיין של בלומברג

משרדי הקמפיין הנשיאותי של מייקל בלומברג היהודי ברחבי ארצות הברית, הושחתו על ידי אלמונים. אנשי בלומברג מאשימים ללא עדויות את אנשי הקמפיין של מועמד יהודי נוסף ברני סנדרס. שניהם מתמודדים על תפקיד יו"ר המפלגה הדמוקרטית.

לפחות שבעה משרדים ברחבי ארצות הברית רוססו באותיות אדומות גדולות עם השמצות הכוללות "גזענות", "אוליגרך", "לאכול את העשירים" ו"חזיר החברות". באחד המשרדים החלונות נופצו.

אנשי הקמפיין של בלומברג דיווחו אתמול (שלישי) כי אלמונים ריססו את הכתובות נגדו בכניסה למשרדו בשיקגו ואילינוי ותיארו את המעשים כ"מעשה שנאה".

מנהל הקמפיין של בלומברג קווין שיקיי אמר בהצהרה כי "בעוד שאנחנו לא יודעים מי אחראי לכך ישירות", סנדרס והקמפיין שלו "הביאו שוב ושוב את השפה הזו ואת המילה 'אוליגרך' כדי לתאר את המיליארדר".

עוד הוסיף קווין: "סירובו של הסנאטור סנדרס להוקיע את המעשים הבלתי חוקיים הללו הוא סימן לחוסר יכולתו להוביל, ונכונותו לקדם את הרטוריקה הדומה לטראמפ, אין לה מקום בפוליטיקה שלנו" אמר שייקי.

רו קאנה. אחד מאנשי הקמפיין של ברני סנדרס, גינה את המתקפה נגד המשרדים של בלומברג. וצייץ בחשבון הטוויטר שלו. "כיו"ר אנשי הקמפיין אני מגנה באופן חד משמעי את ההתקפות על משרדי הקמפיין של בלומברג. הקמפיין שלנו שמונע על ידי תורמים, הוא בשביל לבנות את הקואליציה הדרושה כדי להביס את טראמפ. סנדרס מדבר רק על עובדות בכך שלא נותנים לכסף לקנות בחירות".

בחירות לנשיאות ארה"ב 2020 הבחירות לנשיאות ארצות הברית מייקל בלומברג ברני סנדרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד