י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בליכוד מגיבים לפרסום

התנגשות בימין: רה"מ נתניהו יבקר במוסד הספרדי; בש"ס זועמים

התנגשות בקמפיינים של הליכוד וש"ס: ראש הממשלה בנימין נתניהו מעלה הילוך לקראת הישורת האחרונה והוא צפוי לבקר כבר בשעות הקרובות במוסד ספרדי בתל אביב • במפלגת ש"ס זועמים הן על הנהלת המוסד והן על אנשי ראש הממשלה וטוענים כי הטעו את רה"מ • פרסום ראשון

התנגשות בימין: רה"מ נתניהו יבקר במוסד הספרדי; בש"ס זועמים
דרעי ונתניהו בשלט חוצות צילום: דוד כהן, פלאש 90

ארבעה ימים בלבד לבחירות: ראש הממשלה בנימין נתניהו מעלה הילוך בקמפיין הבחירות שלו ויצא מוקדם יותר לסיור במוסד הספרדי "תורה והוראה" בתל אביב. בתונעת ש"ס זעמו על הנהלת המוסד ועל אנשי ראש הממשלה וטוענים כי אנשיו מטעים אותו.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' תוקף בכיר בש"ס את הנהלת המוסד ואומר: "בזמן שכולנו נמצאים במצב חירום לאומי, נלחמים להציל את מה שיש לנו. בזמן הזה, ללכת ולהזמין את רה"מ לסיור תקשורתי, במקום להתארגן לעוד כינוס חירום ולהוציא אברכים בית בית, לפעול ולשכנע".

הבכיר הוסיף ותקף, "זה לפגוע בנשיא המועצת ובגדולי רבותינו. הפגיעה היא לא פחות במרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, שהקים וייסד את הישיבה והיה מוסר שם בקביעות שיעורים".

בית הספר 'תורה והוראה'. צילום: מפות גוגל

בהתייחס לראש הממשלה אמר אותו בכיר, "אנחנו בטוחים שהטעו אותו". לטענתו, "אנשיו לא אומרים לו את האמת. הוא לא באמת יודע באיזה מוסד מדובר. רה"מ לא ייתן יד בחיים לפגוע בקולות של תנועת ש"ס שהיו״ר השר דרעי הוא זה שהקים, ייסד ושמר על גוש הימין מפני הקמת ממשלת שמאל עם הערבים וליברמן".

השר ‏דרעי: "זועם על הביקור במוסדות ש"ס, במקום שהליכוד ילכו להביא קולות מהמעוזים שבהם היו אחוזי הצבעה נמוכים – הוא הולך למוסדות של ש"ס".

מהליכוד נמסר בתגובה לחשיפת 'בחדרי חרדים' על ביקורו של נתניהו במוסדות ש"ס בתל אביב: "ראש הממשלה מאוד מעריך את השר אריה דרעי. זה לא אירוע פוליטי והוא גם לא מסוקר תקשורתית".

בנימין נתניהו אריה דרעי ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד