ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
למרות הזעם • צפו

למרות הזעם; ביבי ביקר בישיבה הספרדית: "לא משנה למי תצביעו"

חשיפת 'בחדרי חרדים': על רקע הזעם בתנועת ש"ס על ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במוסדות התנועה בתל אביב ולמרות התקווה עד הרגע האחרון שראש הממשלה יבטל את ביקורו - נתניהו הגיע לבקר במוסד הספרדי "תורה והוראה" והתקבל בשירה • צפו בתיעוד מביקורו

למרות הזעם; ביבי ביקר בישיבה הספרדית: "לא משנה למי תצביעו"
נתניהו בביקורו היום צילום: מתוך הטוויטר של מיכאל שמש

חשיפת 'בחדרי חרדים': על רקע הזעם בתנועת ש"ס על ביקורו של נתניהו במוסדות התנועה בתל אביב ולמרות התקווה עד הרגע האחרון שראש הממשלה יבטל את ביקורו - נתניהו הגיע לבקר במוסד הספרדי "תורה והוראה".

לאחר תפילה מיוחדת שנשאו רבני הישיבה קרא נתניהו: "כל מי שארץ ישראל יקרה לו, עתיד עמנו יקר לו, צריך להתייצב עכשיו ולעזור להשלים את המלאכה", עוד הוסיף נתניהו כי "יש לי שותפים נפלאים במעש הזה חברי כמו הרב אריה דרעי ואחרים".

"אני בא ואומר לכל מי שבגיל בחירה זה לא חשוב במי תומכים, זה לא משנה, כל עוד תומכים במי שארץ ישראל יקרה לו ולא משליכים את הקולות בפח", שהוא קורא שלא להצביע לעוצמה יהודית, "יש כאלה שלא יעברו את רף הבחירה ועל כן אסור ברגע הגורלי הזה להצביע להם ואסור לבזבז ולו קול אחד", אמר.

כזכור, מוקדם יותר הבוקר דיווחנו לראשונה על ביקורו של נתניהו. בתונעת ש"ס זעמו על הנהלת המוסד ועל אנשי ראש הממשלה וטענו כי אנשיו הטעו אותו.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' תוקף בכיר בש"ס את הנהלת המוסד ואומר: "בזמן שכולנו נמצאים במצב חירום לאומי, נלחמים להציל את מה שיש לנו. בזמן הזה, ללכת ולהזמין את רה"מ לסיור תקשורתי, במקום להתארגן לעוד כינוס חירום ולהוציא אברכים בית בית, לפעול ולשכנע".

הבכיר הוסיף ותקף, "זה לפגוע בנשיא המועצת ובגדולי רבותינו. הפגיעה היא לא פחות במרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, שהקים וייסד את הישיבה והיה מוסר שם בקביעות שיעורים".

בית הספר 'תורה והוראה'. צילום: מפות גוגל

בהתייחס לראש הממשלה אמר אותו בכיר, "אנחנו בטוחים שהטעו אותו". לטענתו, "אנשיו לא אומרים לו את האמת. הוא לא באמת יודע באיזה מוסד מדובר. רה"מ לא ייתן יד בחיים לפגוע בקולות של תנועת ש"ס שהיו״ר השר דרעי הוא זה שהקים, ייסד ושמר על גוש הימין מפני הקמת ממשלת שמאל עם הערבים וליברמן".

השר ‏דרעי: "זועם על הביקור במוסדות ש"ס, במקום שהליכוד ילכו להביא קולות מהמעוזים שבהם היו אחוזי הצבעה נמוכים – הוא הולך למוסדות של ש"ס".

מהליכוד נמסר בתגובה לחשיפת 'בחדרי חרדים' על ביקורו של נתניהו במוסדות ש"ס בתל אביב: "ראש הממשלה מאוד מעריך את השר אריה דרעי. זה לא אירוע פוליטי והוא גם לא מסוקר תקשורתית".

בנימין נתניהו תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד