י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

משגע את הרשת: המחשבון שמגלה את זכויות הביטוח הלאומי

המחשבון שמשגע את הרשת, מגלה לכם בקלות לכמה כסף אתם זכאים מהביטוח לאומי • הסוף לחוסר הוודאות: לראשונה בישראל, האלגוריתם החדשני שיחשב לכם האם אתם או מבני משפחתכם זכאים לקצבאות נכות מהביטוח הלאומי ומהו סכום הכסף החודשי שתקבלו בהתאם לגובה הנכות שלכם

משגע את הרשת: המחשבון שמגלה את זכויות הביטוח הלאומי
קצבת ביטוח לאומי צילום: pixsabay

לאחר שנים של התמחות בנושאי זכאות לקצבאות נכות מהביטוח הלאומי , הושק פיתוח חדשני של מחשבון זכויות. מטרתו של המחשבון להנגיש את חישוב הזכויות וללמד את המשתמשים האם הם עומדים בקריטריונים לזכאות לקצבת נכות ומהו סכום הקצבה המשוער לו הם זכאים.
בפעם הראשונה בישראל פיתוח חדשני שיגלה לכם כמה כסף מגיע לכם מהביטוח לאומי: אלגוריתם חדש שפותח כמחשבון מאפשר לכל אחד לדעת כמה כסף הוא זכאי לקבל מביטוח לאומי. באמצעות פעולה פשוטה בת מספר דקות של הזנת נתונים אישיים הנוגעים למצבכם הרפואי, תוכלו לקבל מידע ראשוני על גובה הקצבה שעשויה להגיע לכם מהביטוח לאומי.
המחשבון חוסך לכם התרוצצות בין גורמים שונים לבדיקת זכאותכם למיצוי זכויות רפואיות מול הביטוח לאומי. באמצעות המחשבון תוכלו לדעת מיד, האם בכלל כדאי לכם להתחיל בתהליך של תביעה מול הביטוח לאומי ואם כן, מה גובה הקצבה המשוער המתאימה לנכות הספציפית שלכם.

כל מה שאתם צריכים הוא פשוט ללחוץ כאן>>>>>>> להכניס מספר פרטים והמחשבון יעשה את החישוב עבורכם ויגלה לכם האם אתם זכאים לקצבה מהביטוח לאומי.

מאז השקת המיזם המדהים של מחשבון הזכויות, קיבלו המפתחים מספר רב של פניות ממשתמשים מרוצים. המשתמשים סיפרו על תביעות נכות שהוגשו בעקבות החשיפה למידע שקיבלו באמצעות 'מחשבון הזכויות'. בעקבות השימוש התברר למשתמשים לראשונה שמצבם הרפואי עשוי לזכות אותם בסכומי כסף משמעותיים מדי חודש.

שלמה ר. תושב ירושלים מספר: 'נכנסתי למחשבון עם פרטים על מגבלות של הבן שלי, להפתעתי גיליתי שיש לי לכאורה זכאות בעבורו לקצבת ילד נכה בסכום של 2,600 לחודש. וזה עוד לפני שמחשבים את סכומי העבר שאפשר לתבוע העומדים על  כמעט 32,000 ₪.

לאחר שסיימתי לקבל את הנתונים בדקתי גם האם כדאי לקבל עזרה מקצועית ומצאתי שבמקרה האישי שלנו כדאי להיעזר בעו"ד. אז התחלתי בהליך מסודר של הגשת תביעה לביטוח לאומי וב"ה זכגינו במלוא הסכום ולחשוב שבכלל לא חשבנו שמגיע לנו כסף על המגבלות של הילד".


אתם עדיין כאן? לחצו כאן>> היכנסו למחשבון ואולי תגלו האם וכמה כסף מגיע לכם מהביטוח 

ביטוח לאומי מחשבון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד