י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
כולם היו בהלם

בת ה-11 נכנסה לוועדה כשנשק כבד על כתפה

אל דיון שנערך אמש במדינת איידהו שבארה"ב, נכנסה ילדה בת 11 עם סבה כשנשק כבד תלוי על כתפה • "היא יורה מאז שהייתה בת 5. היא צדה את הצבי הראשון שלה עם הנשק הזה בגיל 9"

בת ה-11 נכנסה לוועדה כשנשק כבד על כתפה
צללית ילדה צילום: pixabay

ילדה בת 11 הגיעה שלשום (שני) עם נשק מסוג AR-15 טעון לדיון בחקיקה לגבי נשיאת נשק יחד עם סבה, שתומך בהצעה שתאפשר למבקרים במדינת איידהו להחזיק נשק כחוק בתוך גבולות המדינה.

צ'רלס נילסן פנה לוועדה שהצביעה בעד העברת הצעת החוק לבית הנבחרים, כאשר נכדתו ביילי נילסן עמדה לצדו כשהנשק תלוי על כתפה הימנית, אך לא אמרה דבר.

"ביילי נושאת AR-15 טעון" אמר צ'רלס נילסן למחוקקים. "אנשים חיים בפחד, מבוהלים ממה שהם לא מבינים. היא יורה מאז שהייתה בת 5. היא צדה את הצבי הראשון שלה עם הנשק הזה בגיל 9. היא נושאת אותו באחריות. היא יודעת לא לשים את האצבע על ההדק. אנו חיים בפחד בחברה שמאכילה פחד על בסיס יומיומי".

הוא אמר כי ביילי היא דוגמא למישהו שיכול להתמודד באחריות עם נשק, ועל המחוקקים להרחיב את זה לכלל לא-תושבי המדינה. "הם אזרחים שומרי חוק. זה הפושע שצריך להיות מודאג".

בקרב המחוקקים לא הייתה תגובה לילדה הנושאת את ה- AR-15, ואף אחד מהם מהם לא שאל את צ'רלי נילסן שאלות לאחר שהעיד. רובים אינם מחזה נדיר בבית הנבחרים כשמדובר בחקיקת נשק. במיוחד אקדחים. רובים ארוכים כמו AR-15 מופיעים גם הם מדי פעם בדיונים על נשק.

בנוסף דווח, כי מספר מחוקקים של מדינת אידהו נושאים נשק מוסתר בבית הנבחרים.

מנגד, יש מתנגדים שטוענים כי מתן אפשרות לבני נוער לשאת נשק ללא הכשרה נדרשת בתחומי העיר הוא רעיון רע ועלול להוביל לירי. אם הצעת החוק תעבור, מדינת אידהו תהיה בין קומץ מדינות המאפשרות נשיאת נשק לצעירים.

ארצות הברית תעשיית נשק נשיאת נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד