י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שנה לתקיפה המזעזעת

הרב הראשי: שואף להשאיר מאחורי את הזיכרונות הקשים

שנה לאחר התקיפה המזעזעת שחווה הרב הראש של ארגנטינה, הרב גבריאל דוידוביץ', הוא משגר מכתב פתוח לרשויות במדינה בו הוא מודה להם על הסיוע ודורש מהם להגיע לחקר האמת • "אנו זקוקים גם לבירור המלא של תוקפנות זו, והמניעים האמיתיים שעמדו מאחוריה"

הרב הראשי: שואף להשאיר מאחורי את הזיכרונות הקשים
הרב גבריאל דוידוביץ' צילום: באדיבות המצלם

הקהילה היהודית בארגנטינה ציינה אמש שנה לתקיפת הרב הראשי, הרב גבריאל דוידוביץ'.

הרב הראשי לארגנטינה, הרב גבריאל דוידוביץ', שלח מכתב פתוח לרשויות בארגנטינה, בו הוא מודה לרשויות האחראים על ביטחונו, ומצד שני תובע את המשך חקירת אירוע התקיפה הקשה.

הרב דוידוביץ חגג את נס הצלתו בחברת מקורביו, ובני ביתו.

"היום אנו מציינים שנה לפיגוע האכזרי שספגתי יחד עם רעייתי בביתנו" פתח הרב דוידוביץ את מכתבו הנרגש, "אני רוצה לשתף אתכם בכמה רגשות ומחשבות שעוברים בנו ביום זה". 

"מצד אחד" כותב הרב, "אנו שואפים להשאיר מאחרינו את הזיכרונות והמראות הקשים, הכאבים וחוסר האונים שחשנו כאשר פורצים נכנסו לביתנו באלימות באמצע הלילה".

"יחד עם זאת" הוא מדגיש, "אנו זקוקים גם לבירור המלא של תוקפנות זו, והמניעים האמיתיים שעמדו מאחוריה, מתוך הבנה שלא מדובר במעשה פלילי רגיל".

עם זאת ומעל לכל הדברים" הוא מציין, "אני מלא אושר רב על ההזדמנות הנוספת שהשם נתן לי להמשיך לחיות מוקף על ידי אהוביי. להיות בריא, להיות מסוגל לתפקד ולהמשיך בתפקידי, לסייע לאנשים בקהילה שלנו ממקומי ברבנות אמיה. ישתבח הבורא!".

בהזדמנות זו ממשיך הרב דוידוביץ' את מכתבו, "אני מודה לכל הרשויות, לכל אחד מהאזרחים הארגנטינאים והעולם שהזדהו, וליוו אותנו ברגעים הקשים. והתפללו למען בריאותה של רעייתי ובריאותי".

בנוסף כותב הרב, "אני גם מודה, ממעמקי נפשי, לילדינו ולחברים שתמכו בנו לאורך כל הדרך".

לסיום הוא כותב, "ברצוני לציין את הכרת הטוב שאני חש כלפי כוחות הביטחון שפעלו ללא לאות למעצרם של העבריינים. אני מודה לקציניי המשטרה שאחראים על הגנתנו, ושומרים על מעוננו. לכל אחד מהם תודה רבה. ברכותיי".

ארגנטינה הרב גבריאל דוידוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד