י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בצל הלחץ הכבד

פורש? יו"ר עוצמה יהודית ימסור הערב הצהרה מיוחדת

בצל הלחצים שמופעלים עליו מצד ראש הממשלה נתניהו וגורמים נוספים בימין שיפרוש מהמירוץ, מכנס הערב יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר מסיבת עיתונאים בה ימסור הצהרה מיוחדת. האם יודיע על פרישה? • נתניהו: "לא מעריך שהוא יפרוש"

פורש? יו"ר עוצמה יהודית ימסור הערב הצהרה מיוחדת
איתמר בן גביר צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מפלגת עוצמה יהודית הודיעה לפני זמן קצר כי היא תקיים הערב בשעה 19:00 מסיבת עיתונאים בה ימסור יו"ר הרשימה, עו"ד איתמר בן גביר, הצהרה מיוחדת לתקשורת.

עדיין לא ברור מה ימסור עו"ד איתמר בן גביר, אך בימים האחרונים הבהירו גורמים בסביבתו, כי פרישה אינה עומדת על הפרק.

מנגד, בימים האחרונים הגביר ראש הממשלה בנימין נתניהו את הלחצים על בן גביר שיפרוש כיוון שאינו מתקרב לאחוז החסימה ובכל כינוס שבו השתתף ראש הממשלה, הוא קרא לשומעיו שלא להצביע לעוצמה יהודית ולהיזהר מלבזבז את קולם.

גם בשאר מפלגות הימין הגבירו בימין האחרונים את הלחץ כלפי איתמר בן גביר בדרישה שיפרוש, במיוחד לאור הסקרים האחרונים שמראים על התחזקותו של גוש הימין והאפשרות שללא איבוד קולות, ניתן יהיה להשיג את 61 המנדטים המיוחלים.

ראש הממשלה נתניהו התייחס להצהרה הצפויה של בן גביר ואמר: "אני לא יודע מה הוא יעשה. אני מבין את התסכול שלו ושל מצביעיו שלא נכללו ברשימת ימינה. פעלתי עם אנשים שיכולים להשפיע עליו אני לא מעריך שהוא יפרוש אבל יש שתי מנדטים שהולכים לפח".

איתמר בן גביר עוצמה יהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד