י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מלחמה אינסופית"

בגלל הקורונה: בית הדין הרבני אסר על אמא לפגוש את ילדיה

לראשונה מאז פרוץ משבר הקורונה העולמי, מגיע החשש מקורונה לבית הדין הרבני • בימים אלו הוגשה לראשונה במעמד צד אחד, בקשה דחופה לצו מניעה האוסר על אם להפגש עם ילדיה בשל החשש מהמחלה

בגלל הקורונה: בית הדין הרבני אסר על אמא לפגוש את ילדיה
בידוד קורונה בישראל צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

בית הדין הרבני האיזורי בתל אביב, נעתר לבקשתו של אב למתן צו המונע מאישתו לשעבר, שעתידה לחזור היום – יום רביעי מתאילנד, להפגש עם ילדיה. הצו, הוצא במעמד צד אחד עוד בטרם נחתה האשה בישראל.

תחילת הסיפור היה לפני מספר ימים, אז הבין האב כי האם עתידה לחזור מתאילנד, וחשש כי תרצה לפגוש את הילדים למרות הבידוד בו היא תידרש לשהות. כזכור, על פי תקנות משרד הבריאות, מי שחוזר מתאילנד נדרש לשהות בבידוד למשך 14 יום על מנת לבחון שלא נדבק בקורונה.

האב הגיש לבית הדין בקשה למתן צו מניעה לאם ילדיו, וכאמור, בית הדין פסק כי על האם חל איסור של כל מגע או התקרבות לילדים למשך 15 ימים. היא תוכל לפגוש את ילדיה רק לאחר שתמציא אישור רפואי מוסמך שהיא אינה נשאית המחלה.

עוד קבע בית הדין הרבני כי הוא אוסר על האשה להופיע אישית בבית הדין בכל תקופת הבידוד.

עו"ד מגי הלפרין, המייצגת את האשה אמרה בתגובה: "בסכסוכי גירושין מכוערים מנסה כל צד לנצל כל הזדמנות. במקרה זה הוגשה בקשה מיותרת לבית הדין שכן מרשתי מראש הודיעה לאב כי לא תסכן את בנותיה ותשהה בבידוד בהתאם להוראות משרד הבריאות". 

עו"ד הלפרין הוסיפה, כי "האב, שנמצא במלחמה אינסופית, למרות התחייבותה של האם הגיש את הבקשה. בכל מקרה, מרשתי פועלת בהתאם להנחיות - תשהה בבידוד משך 14 יום ולא תסכן את בנותיה ואף לא את עובדי בית הדין".

קורונה בית הדין הרבני תל אביב בידוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד