י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נזק של 443,000 ליש"ט

השתולל בלובי המלון עם דחפור וקיבל 5 שנות מאסר

פועל שהחריב את לובי המלון אותו בנה, קיבל חמש שנים וארבעה חודשים בכלא • בעקבות טענות כי לא קיבל את כל הכסף שהובטח לו על עבודתו, הוא נכנס עם הדחפור ללובי המלון, וזרע שם נזק של 443,000 ליש"ט

השתולל בלובי המלון עם דחפור וקיבל 5 שנות מאסר
הדחפור זורע הרס בבית המלון צילום: צילום מסך

פועל שהחריב את לובי המלון אותו בנה, קיבל חמש שנים וארבעה חודשים בכלא. ג'ון מנלי, בן 36, גרם לנזק של 443,000 ליש"ט בעקבות השתוללות במלון בליברפול - בריטניה, לאחר שלטענתו הוא לא קיבל את מלוא הכסף שהחברה הייתה חייבת לו בגין עבודתו.

המקרה הלא שגרתי אירע בינואר שנה שעברה. והיום נפסק דינו של האיש. הסרטון צולם על ידי חבריו כשהוא עושה זאת על רקע כעסו על חוב של 600 פאונד - שווה ערך לכ-2,800 שקלים, שהתעכבו מצד בעלי המלון והחליט לנקום.

הוא החל לטפס עם הדחפור על המדרגות, ולאחר שהגיע לראש המדרגות, הוא החל מנפץ את הזכוכית של הדלת באמצעות זרוע הדחפור ופשוט קורע את הכניסה, הדחפור נראה משתולל והורס את כל הנקרה בדרכו, וכמה רגעים לאחר מכן הדחפור מתגלגל חזרה מהכניסה ויורד במדרגות, לא לפני שהנהג מרסק את הקירות, את התקרה ואת דלפק הקבלה.

בזמן ההריסה ניתן לראות מספר פועלים המריעים לנהג בזמן שהם מצלמים את התקרית בטלפונים שלהם, בעוד מספר פועלים אחרים נראים שהם מנסים לעצור אותו.

דחפור עונש מאסר בית מלון בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד