ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
לאחר ההקלטה של שר התורה

'שובו בנים' מכריזים מלחמה: "נפעל שלא יכניסו את המנדט השמיני"

בקהילת 'שובו בנים' זועמים כצפוי בעקבות פרסום ההקלטות בהן נשמע שר התורה הגר"ח קנייבסקי מתבטא בחריפות כלפי מנהיגם - הרב ברלנד | כעת הם פועלים משיקולי נקמה לסיכול הצלחתה בבחירות של 'יהדות התורה' | בשיחה עם 'בחדרי' הם לא מכחישים והם במגעים עם אחרים

'שובו בנים' מכריזים מלחמה: "נפעל שלא יכניסו את המנדט השמיני"
שר התורה הגר"ח קנייבסקי עם הרב ברלנד צילום: נתן כהן

לאחר ש'בחדרי חרדים' פרסם השבוע הקלטה דרמטית של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, בה הוא נשמע מתבטא בחריפות על מנהיג קהילת 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד, בקהילה מכריזים מלחמה ומבטיחים נקמה, בכך שהם ימנעו ולא יצביעו ל'יהדות התורה' בבחירות הקרובות.

על פי הגורמים המוסמכים ששוחחו עם 'בחדרי חרדים', הם אומרים כי לאור העבודה שהם חשים תחושת "בגידה", לטענתם מנציגי 'אגודת ישראל', אנשי הקהילה לא יתמכו בבחירות הקרובות ברשימת 'יהדות התורה' לכנסת ה-23.

ב'שובו בנים' מספרים כי בימים האחרונים התבקשו כל נאמניו של הרב ברלנד להרכיב רשימה של כל התומכים שיקבלו הוראה בימים הקרובים, האם ובעבור מי להצביע בבחירות בשבוע הבא.

גם במוקדים הפנימיים של המפלגה נכתב היום: "כולם מתבקשים לא להצביע ג' בשום פנים ואופן", תוך שהם מציינים כי "אפשר להצביע לכל המפלגות האחרות - רק לא ליהדות התורה".

ב'שובו בנים' אומרים באופן רשמי ל'בחדרי חרדים' כי הם הציבו לעצמם יעד "למנוע את כניסת המנדט השמיני של יהדות התורה. נפעל לשכנע קהלים נוספים שלא להצביע ליהדות התורה".

יצוין כי הם עצמם מתבלטים כעת בין תנועת ש"ס לבין 'הליכוד', כאשר ראשי המוסדות מנהלים מגעים עם חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי מש"ס וגורמים נוספים מ'הליכוד' בדרך להודעה סופית ביומיים הקרובים.

ברסלב, שובו בנים הרב אליעזר ברלנד הגר''ח קנייבסקי יהדות התורה בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד