י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אל על מצמצמת המראות

מסתמן: טיסות לאיטליה יבוטלו וישראלים ייתקעו

אם אתם נמצאים באיטליה כדאי לכם לעזוב ומהר. מנכ"ל משרד הבריאות בישראל מעריך כי "יכול להיות שהטיסות לאיטליה יבוטלו לחלוטין, וישראלים יתקעו שם" | בתוך כך, אל על מצמצמת טיסות לשם

מסתמן: טיסות לאיטליה יבוטלו וישראלים ייתקעו
מטוס. אילוסטרציה צילום: unsplash

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב התייחס הערב להתפשטות מגיפת הקורונה ולצעדים שנוקט המשרד, ואמר כי "יכול להיות שהטיסות לאיטליה יבוטלו לחלוטין, וישראלים יתקעו שם".

חברת אל-על ביטלה טיסה למילאנו שהייתה אמורה להמריא מחר בבוקר, בשל החשש מנגיף קורונה. במקביל, חברת התעופה "קוריאן אייר" השעתה רשמית את כל הטיסות מסיאול לתל אביב עד ל-31 במארס.

כזכור, משרד הבריאות הוציא אזהרת מסע כוללת לאיטליה ולנוכח התחלואה שם - קוראים לתושבי ישראל לא לנסוע לאיטליה. בנוסף, בכוונת משרד הבריאות להנחות כי החל מיום א׳, כל מי שחזר מאיטליה ב-14 יום האחרונים נדרש להיות בבידוד בית עד להשלמת 14 יום ממועד חזרתו. המועד האמור נועד בין היתר לתת מספיק זמן לאיטלקים השוהים בארץ לצאת מישראל באופן מסודר.

הערכת המצב במשרד הבריאות היא כי יש סיכוי גבוה לכך כי התחלואה התפשטה באזורים נוספים באירופה ובמקומות רבים אחרים בעולם ועל כן, משרד הבריאות קורא לציבור לשקול נחיצות נסיעות לחו״ל באופן כללי, מעבר לחובת הבידוד לשבים ממדינות ספציפיות

נוסף על האמור - יש להימנע מנסיעות לכנסים, כינוסים והתקהלויות בינלאומיות אחרות, ובכלל זה גם נסיעה לאירועים בעלי אופי דתי בהם מתכנסים אנשים ממדינות רבות. כמו כן, יש להימנע מקיום כנסים בינלאומיים בישראל. הנחיות מפורטות יועלו לאתר המשרד.

 

קורונה טיסות משה בר סימן טוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד