י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"אתה לא רואה שאני משחק?"

טרמאפ: "הבן שלי בן 13 גאון מחשבים; יכל לטפל בבריאות יותר טוב מאובאמה"

במהלך עצרת בחירות סיפר נשיא ארה"ב דונלד טראמפ "יש לי ילד בבית גאון, בן 13, הוא מדבר איתי כשהוא מקליד במחשב, אבא מה המצב, היי אבא, אבא בוא לפה" • הוא הוסיף כי "אני חושב שהייתי יכול לתת לו לטפל בתוכנית הבריאות של אובמה, הוא היה עושה את זה בחינם, וזה היה יוצא הרבה יותר טוב"

טרמאפ: "הבן שלי בן 13 גאון מחשבים; יכל לטפל בבריאות יותר טוב מאובאמה"
בארון טראמפ צילום: באדיבות המצלם

במהלך עצרת בחירות סיפר נשיא ארה"ב דונלד טראמפ על בנו הצעיר ברון טראמפ: "יש לי ילד בבית גאון, בן 13, הוא מדבר איתי כשהוא מקליד במחשב, אבא מה המצב, היי אבא, אבא בוא לפה". טראמפ מספר שהוא ענה לו "אני הנשיא של ארצות הברית".

נשיא ארה"ב ממשיך לספר כי הילד אומר לו תוך כדי שהוא מקליד; "אבא אתה לא רואה שאני משחק עם המחשב?. הילד מדבר אלי והוא משחק תוך כדי עם המחשב שלו, הוא גאון, הם גדלים גאונים, והוא מסתכל עלי, ואני חושב שהייתי יכול לתת לו לטפל בתוכנית הבריאות של אובמה, הוא היה עושה את זה בחינם, וזה היה יוצא הרבה יותר טוב".

טראמפ המשיך לספר על בנו הצעיר: "קדימה אבא אני עסוק, מה אתה רוצה". ואז הקהל בעצרת הבחירות התחיל לצעוק את השם של ברון בקריאות קצובות.

טראמפ הגיב לקריאות: "או או מצוין, הוא יאהב את הקריאות הללו, הוא ילד טוב, הוא ילד גבוה והוא רק בן 13, ואני מתסכל עליו מלמטה ואומר לו היי ברון מה הולך".

בארון טראמפ דונאלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד