ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בראיון סוער ב'קול ברמה'

הטון מחריף | גפני מסיר כפפות: "ספרדי שלא מצביע ג', כפוי טובה"

הקרב על הקולות בין 'דגל התורה' לש"ס הופך לגלוי מתמיד. "אין בהסכם הקואליציוני של ש"ס דרישות כמו שאנחנו דואגים לילדים מהחינוך העצמאי", קובע גפני ומספר כי בבית הספר אותו מנהלת אשתו ישנם 50% בנות ספרדיות | בש"ס בינתיים לא הגיבו לדבריו האחרונים של גפני

הטון מחריף | גפני מסיר כפפות: "ספרדי שלא מצביע ג', כפוי טובה"
ח"כ משה גפני צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר ש'בחדרי חרדים' חשף את המאבק סביב המאמצים של 'דגל התורה' לגייס את קולות בני התורה הספרדיים - גפני מחריף את הטון וטוען כי ספרדי שמתחנך במוסדות אשכנזיים ולא מצביע ליהדות התורה הרי הוא כפוי טובה.

בראיון הערב (רביעי) לרדיו 'קול ברמה' אמר ח"כ גפני, "אני פונה אל הספרדים, אנחנו עובדים על החינוך העצמאי למשל, להביא תקציבים על מנת שיוכלו ללמוד וללמד ומי לומד בחינוך העצמאי? - ספרדים".

"למשל", טען גפני, "בבית ספר שאשתי מלמדת יש למעלה מ-50 אחוז ספרדיות. אני פונה להורים, אם אתם רוצים את החינוך של הילדות שלכם, צריך שאנחנו ביהדות התורה נוכל לעשות מה שאנחנו צריכים".

יו"ר 'דגל התורה' גפני תקף את ש"ס: "אין בהסכם הקואליציוני של ש"ס דרישות כמו שאנחנו דואגים לילדים האלה, בתי הספר מלאים בתלמידים ובתלמידות מבתים ספרדיים. לכן אני פונה אליהם ואומר - אתם לא יכולים להיות כפויי טובה. אנחנו נלחמים שלילדים שלכם יהיה חינוך טוב, תצביעו לנו".

כזכור, המאבק בין 'דגל התורה' לש"ס על קולות בני התורה הספרדים נחשף ב'בחדרי חרדים', עם הקמת מטה מיוחד לבני התורה הספרדים ולאנשי ה'מרביצי', כאשר ב'דגל התורה' מיהרו לטעון כי אין מדובר במטה חדש אלא בהמשך הפעילות כפי שהיה בבחירות הקודמות. בש"ס הרבו לתקוף את 'דגל התורה' בעניין.

משה גפני בני תורה ספרדים מרביצי החינוך העצמאי דגל התורה בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד