י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
החיים נמשכים

חודשיים אחרי שרעייתו נרצחה בטבח הנורא: ר' משה חזר לדלפק

חודשיים אחרי הטבח הנורא: ר' משה פרענץ שהתאלמן מרעייתו שנרצחה בתוך המרכול הכשר בג'רזי סיטי - שב לחנות שבבעלותו אך במיקום חדש וזמני • אחד מאנשי הקהילה: "בשבועות הראשונים היה מעט שיתוק. הם איבדו חבר הילדים היו בטראומה - המכולת הייתה סגורה"

חודשיים אחרי שרעייתו נרצחה בטבח הנורא: ר' משה חזר לדלפק
זירת הרצח בג'רזי סיטי צילום: בחדרי חרדים

חודשיים לאחר שאשתו נרצחה בפיגוע ירי מצמרר בחנות המכולת הכשרה היחידה בעיר ג'רזי סיטי, הבעלים משה פרענץ חזר שוב להיות מאחורי הדלפק.

בחנות, שנפתחה מחדש באופן חלקי במיקום חדש, עדיין אין שעות פתיחה קבועות, אולם הפתיחה המחודשת מסמנת רגע חשוב עבור הקהילה החרדית הקטנה שהולכת וגדלה בג'רזי סיטי.

"כולם היו המומים ולא האמינו", אמר חזקי דויטש, חבר הקהילה החסידית המקומית הפועל כדובר לא רשמי, ותיאר את האווירה בעקבות הירי. "בשבועות הראשונים היה מעט שיתוק. הם איבדו חבר, הילדים היו בטראומה, המכולת היתה סגורה. אבל עכשיו החיים נמשכים".

"זה הכרחי לפתוח את החנות לאנשים כאן", אמר דויטש, "הם לא יכולים לחכות עד שזה יהיה מלא מלא. אז הוא (הבעלים) פתח את זה והוא עדיין ממלא את החנות עם עוד מצרכים".

כזכור, לפני חודשיים, נכנסו מחבלים גבר ואישה עם רובים טעונים וביצעו טבח נורא בסופר מרקט הכשר בג'רזי סיטי, לאחר מספר שעות של קרב יריות בין הטרוריסטים למשטרה, התבררו ממדי האסון. משה הערש דויטש בן 24, בנו של ר' שלמה מוויליאמסבורג, וגברת לאה מינדל פרענץ, בת ה-33, אשתו של ר' משה דוד, ובתו של ר' בנימין הערש גרינפלד - נמצאו בתוך הסופר מרקט החרדי כשהם ללא רוח חיים.

לאה מינדל הי"ד היתה אשתו של הבעלים. בפיגוע הנורא נרצחו שניים נוספים, שוטר שהיה בקרבת מקום, ועובד החנות שאינו יהודי.

הטבח במרכול החרדי בג'רזי סיטי ג'רזי סיטי חנות מכולת בעלת מכולת לאה מינדל פערענץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד