י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רק הבטוחים ישארו על הכביש

ההפקרות הסתיימה: עונשים לנהגים שיפרו חוק

עיריית ניו יורק והעומד בראשה מחמירים עם הנהגים העבריינים, כך שחמש דו"חות בגין נסיעה באור אדום או 15 דוחות מהירות בתוך שנה, יסכנו אותם באבדן רכבם

ההפקרות הסתיימה: עונשים לנהגים שיפרו חוק
שוטרים ברחובות ניו יורק צילום: unsplash

נהגי העיר ניו יורק אשר יקבלו חמישה דו"חות על נסיעה באור אדום, או 15 דו"חות על מהירות בפרק זמן של 12 חודשים, יצטרכו לעבור קורס בטיחות בתעבורה או להסתכן באובדן רכבם, כך על פי חוק חדש שחתם עליו ראש העיר ביל דה בלסיו ביום רביעי האחרון.

"אנו מודיעים לכל הנהגים כי אם תנהגו בפזיזות מאחורי ההגה יהיו לכך השלכות אמיתיות", אמר דה בלסיו שהצטרף לעובדי עירייה אחרים ואנשי בטיחות בתעבורה בטקס חתימת על החוק.

בעירייה מעריכים כי החוק החדש ישפיע על כ-3,000 עד 6,000 כלי רכב, חלק זעיר מכמעט שמי מיליון כלי הרכב הרשומים בעיר. ראש העיר ומועצת העיר יחליטו לאחר שלוש שנים אם לחדש את החוק.

"תוכנית הפחתת כלי הרכב המסוכנים תבטיח שרק הנהגים הבטוחים ביותר יישארו על הכביש ותייצר הרתעה לנהגים שמסרבים לתקן את מעשיהם", אמר יו"ר ועדת התחבורה של ניו יורק, דניס רודריגז. החוק ייכנס לתוקף ב-26 בפברואר 2021.

על פי החוק החדש יהיה ניתן להחרים רכבים של נהגים החורגים ממגבלת הדו"חות. אלא אם כן הנהגים עוברים קורס נהיגה מונעת שמפוקח על ידי משרד התחבורה של העיר.

דוחות תנועה דוחות מהירות עיריית ניו יורק ביל דה בלסיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד