י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הבחור בתורה ובמשה עבדו

למנוע ביטול תורה: סדר הלימוד של ש"ס במוצאי הבחירות

יוזמה מבורכת במוצאי הבחירות מאורגנת על ידי מטה בני התורה של ש"ס ללמוד בליל הילולת משה רבנו להצלחת המערכה ולמנוע ביטול תורה של האזנה וצפייה בתוצאות הבחירות 

למנוע ביטול תורה: סדר הלימוד של ש"ס במוצאי הבחירות
בחורי ישיבת רכסים בלימוד צילום: אהרן ברוך ליבוביץ

במטה בני התורה של תנועת ש"ס יוצאים ביוזמה אדירה תחת הכותרת "הבוחר בתורה ובמשה עבדו". במוצאי הבחירות, ליל ז' באדר, יתאספו אלפי אברכים ובחורים לסדר לימוד מיוחד לכבוד הילולת משה רבנו ע"ה, ולמען הצלחת מערכת הבחירות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי על פי התכנית, בכל עיר ועיר יוקמו "ישיבות משה רבנו", כדי למנוע ולצמצם את הביטול תורה בזמן פרסום התוצאות.

אחד המארגנים מספר כי מובא בשם הגאון רבי חיים פלאג'י זיע"א בספרו מועד לכל חי, שכתב: "אשריו ואשרי חלקו של הגביר שזכה וזיכה את הרבים לקבוע לימוד ב-ז' באדר, כל התלמידי חכמים שבעירנו יגן עליהם אלוקים".

ולכן, במקום שיהיה ביטול תורה עצום מחמת ההאזנה והצפייה בתוצאות הבחירות, אדרבה, תפקידנו להרבות תורה בעוצמה להצלחת המערכה ולעורר סנגוריה בזכות משה רבנו. 

"למרות שהלימוד יהיה בפועל במוצאי הבחירות, עצם "הקבלה" שאלפי אברכים יקבלו על עצמם להקדיש שעתיים ללימוד בסוף היום, זה כבר יעלה לנחת רוח לפני הקב"ה, ויעורר סנגוריה גדולה", אומרים במטה בני התורה. 

לדברי גורמים במטה, "מדובר ערך מוסף של לימוד וחינוך לדורות וגם לצעירי הצאן - שהתורה היא העיקר; ולכן רגע אחרי סגירת הקלפיות חוזרים ללמוד בהתלהבות. וכמו שמספרים על מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל שלמרות פעילותו הרבה, אחרי השעה 22:00 מיד חזר לתלמודו. וכשחושבים על התמונות המרגשות הללו של מאות לומדים ששוקדים על תלמודם, שיצאו מכל מוקדי הלימוד בכל רחבי הארץ - אין דבר מרגש מזה".

הסדר יהיה כדלהלן:

החל מהשעה 21:45 - פרקי תהלים להצלחת המערכה הגורלית. בשעה 22:00 - סדר לימוד בתורת משה עד השעה 24:00 בלילה, תמורת מלגה של 150 שקל על לימוד כל השעות, וזאת הודות לתרומות עמך בית ישראל ותנועת ש"ס כאשר. כל תורם מלגה של עשרה אברכים ומעלה, יזכה שמנין אברכים תלמידי חכמים יתפללו עליו בציון הרשב"י במירון.

 

 

סדר לימוד תנועת ש"ס משה רבנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד