ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
שיחות הוואטסאפ נחשפות • האזינו

בן גביר במתקפה על הח"כים החרדים: ימכרו הכל בשביל תקציבים

בקבוצות וואטסאפ פנימיות: יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר במתקפה חריפה על הנציגים החרדים שמנסים למתג את עצמם בצד הימני של המפה הפוליטית • בין היתר הוא נשמע אומר: "גפני מספר בכל מקום שהוא איש שמאל - פתאום לפני הבחירות כולם מתחפשים" • האזינו

בן גביר במתקפה על הח"כים החרדים: ימכרו הכל בשביל תקציבים
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בדיון פנימי בקבוצת וואטסאפ סגורה עם פעילי 'עוצמה יהודית', יוצא יושב ראש עוצמה יהודית עורך הדין איתמר בן גביר במתקפה בוטה כנגד הסיעות החרדיות ומאשים את הח"כים החרדים - בטענות הדומות לאלו שנשמעו מנפתלי בנט ומאביגדור ליברמן - כי הם מוכרים את כל האידיאולוגיה למען תקציבים.

לדברי עורך הדין בן גביר, "אנחנו לא שוכחים לחרדים את מה שהיה בעבר. כשאני ואשתי נסענו לגוש קטיף להיאבק נגד הפינוי, בחדשות שמעתי שליצמן מודיע שהוא הולך לים הלך כדי לא להצביע נגד ההתנתקות. גפני מספר בכל מקום שהוא איש שמאל, פתאום לפני הבחירות כולם מתחפשים".

בן גביר התייחס גם לקמפיין של יהדות תורה בציונות הדתית ונשמע אומר, "אני רואה את המודעות של יהדות התורה ביהודה ושומרון שהם אנשי ימין - זה בדיחה". לטענתו, "ה- DNA של המפלגות החרדיות זה: שהם מוכרים כל דבר בשביל תקציבים. אוי ואבוי למי שמצביע מתוכנו למפלגות האלה ואחרי זה יפנו אותו מהבית, שלא יתלונן".

בן גביר מסכם את הדברים, "המפלגות האלו הם לצערי עם DNA שמאלני”. הוא הוסיף ואמר, "אני לא מאמין שיש פעילים שלנו שמצביעים ליהדות התורה. הם עושים טעות חמורה. הם הרי מתחפשים. דגל התורה הם הראשונים שיכולים ללכת למחרת בבוקר עם ממשלת שמאל. הם ילכו עם גוש שיחריב את ההתיישבות. הם עשו את זה לא מעט פעמים".

עוד טען בן גביר כי הסיעות החרדיות וראשיהם גפני וליצמן הם לא אנשי ימין: "כשהייתי עוזר פרלמנטרי של מיכאל בן ארי בכנסת - כל יוזמה בעד ההתיישבות הם לא היו בעדה. תשכחו מזה שהם אנשי ימין".

איתמר בן גביר חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד