י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הפדופיל; עבריין מורשע

תפס מאחור את החרדית בת ה-8, חסם את פיה, גרר ותקף

אתמול הוגש כתב אישום בהליך מזורז נגד תושב אריאל בן 52 שהודה כי תקף ילדה חרדית בפתח תקווה • מדובר בעבריין שהורשע מספר פעמים בעבירות דומות ומעצרו הוארך • "היא ניסתה להשיג תשומת לב האנשים מבוגרים שעברו ברחוב, אבל היה זה יום גשום ואיש לא שם לב למצוקתה"

תפס מאחור את החרדית בת ה-8, חסם את פיה, גרר ותקף
תיעוד החשוד מפתח תקווה צילום: צילום מסך

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: כתב אישום בהליך זריז הוגש נגד תושב אריאל בן 52, שהודה כי עקב אחר ילדה חרדית בפתח תקווה וגרר אותה בכוח כדי לתקוף אותה. מדובר באדם שכבר הורשע כמה פעמים בעבירות דומות ומעצרו הוארך.

"הוא תפס אותה מאחור, סתם לה את הפה וניסה לגרור אותה", סיפרה אם הילדה לפני חמישה שבועות. "היא נלחמה בו, ניסתה לצרוח, עשתה הכל בשביל להשתחרר, וגם בעטה בו", הוסיפה האם בכאב. "הילדה לא התייאשה והמשיכה לצרוח, תוך שהוא מרפה מעט את אחיזתו - עד שנבהל וברח".

הורי הילדה הגישו תלונה במשטרת פתח תקווה וזו פתחה בחקירה, ולפני שבוע וחצי נעצר חשוד. אתמול (רביעי), פרקליטות מחוז מרכז הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום שהגישה עו"ד מורן לוי לבית משפט השלום בפתח-תקווה, עולה כי בי"ב טבת במסוך לשעה 18:00, הבחין הנאשם בילדה בת ה-8 פוסעת לבדה ברחוב, בדרך לחברתה לביתה. הנאשם עקב אחריה לאורך מרחק של כ-300 מטרים עד שנכנסה לבניין בו היא מתגוררת.

"היא הרגישה שמישהו עוקב אחריה ולכן היא החליטה לעשות סיבוב יותר גדול וללכת ברחובות המוארים" סיפרה האם ל'בחדרי חרדים'. "היא ניסתה להשיג תשומת לב האנשים מבוגרים שעברו ברחוב, אבל היה זה יום גשום ואיש לא שם לב למצוקתה".

"בשלב כלשהו היא ניסתה להתחבא מאחורי מכונית, היא התכופפה וחשבה שאולי הוא יעבור", ממשיכה האם לתאר את מה שעבר על בתה, "אבל הוא נעצר וחיכה לה. באין ברירה, היא החלה לרוץ לעבר הבית, מרחק לא רב מידי".

הפדופיל נכנס אחריה לבניין, "הוא תפס אותה מאחור, סתם לה את הפה וניסה לגרור אותה. היא נלחמה בו, ניסתה לצרוח, עשתה הכל בשביל להשתחרר, וגם בעטה בו". הילדה לא התייאשה והמשיכה לצרוח, אך הפדופיל גרר אותה לאחור, תוך שהוא תוקף אותה.

בשלב כלשהו במהלך המאבק ביניהם, הצליחה הילדה האמיצה להזיז במעט את הידיים החוסמות את פיה והחלה לזעוק לעזרה. בשל צעקותיה הפדופיל אמר לה "טוב, טוב אני עוזב אותך", שחרר את הילדה וברח והיא עלתה הביתה מבוהלת ונסערת.

"היא לא הפסיקה לצרוח ולא הצליחה להירגע", הוסיפה האם לספר. "היא סיפרה לי בצרחות שהוא סתם לה את הפה עם היד וישר התקשרתי למשטרה. הגיעו אלינו שוטרים הביתה ומז"פ. הם לקחו דגימות מהפנים שלה וניסו לקחת טביעות אצבעות, אבל אמרו שהזירה לא כל כך מאפשרת זאת".

בתיעוד מצלמת אבטחה שפורסמה ב'בחדרי חרדים', נראית הילדה כשהיא צועדת על המדרכה ועל גבה תיק בית ספר, וזמן קצר לאחר מכן עובר אדם החובש כיפה סרוגה, ולדברי הילדה הוא זה שעקב אחריה ותקף אותה בכניסה לבניין. אולם בסרטון זה, לא ניתן לראות את פניו.

חוקרי משטרת פתח תקווה פתחו בחקירה ובשבוע שעבר הצליחו לעצור חשוד במעשה. בחקירתו, הוא הודה בחשדות ובכוונתו לתקוף את הילדה. אתמול (רביעי) כאמור, פרקליטות מחוז מרכז הגישה נגדו כתב אישום.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים, "מעשיו של המשיב, מדברים בעד עצמם ומהם נשקפת התעוזה הרבה עת ביצע את המעשה בטבורה של עיר, בתוך בניין מגורים" נכתב בבקשה. "המשיב ניצל את תמימותה של המתלוננת שהיא קטינה בת 8.5, תקף אותה וניסה לפגוע בה ללא כל מורא וחשש, והכל לשם סיפוק צרכיו".

מבקשת המעצר שהגיעה לידי ב'חדרי חרדים' עולה כי לא מדובר במקרה ראשון בו הוא מתגלה כפדופיל. בערב ל"ג בעומר 2001, בית המשפט הרשיע אותו בתקיפת ילדה בת 9. בגזר הדין ציין השופט כי בין השנים 1984-1993- הוא ביצע עבירות דומות. בשל כך, ביהמ"ש האריך את מעצרו עד להחלטה אחרת.

מעשה מגונה פדופיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד