י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ביהמ"ש מתח ביקורת על שב"ס והמשטרה

הפר את הבידוד בשביל לאיים על אשתו ברצח, נעצר - ושוחרר

תושב כפר סבא כבן 40 חזר מתאילנד והוכנס לבידוד ביתי • אמש הוא הפר את הוראת מעצרו ויצא החוצה על מנת לאיים על אשתו ברצח • הוא נעצר, נחקר ובית המשפט הורה לשחררו

הפר את הבידוד בשביל לאיים על אשתו ברצח, נעצר - ושוחרר
מתכוננים לקורונה בישראל צילום: Yonatan Sindel/Flash90

תושב כפר סבא כבן 40 נעצר אמש (רביעי) לאחר שהפר את הוראות הבידוד בשביל לאיים על אשתו ברצח - ושוחרר.

החשוד חזר מתאילנד לאחרונה, ובשל כך נאלץ להיכנס לבידוד ביתי למשך 14 יום. על פי החשד, אמש הוא הפר את הוראות הבידוד, והגיע לבית הורי אשתו שם איים עליה ברצח כי "פתחה חשבון אינסטגרם".

שוטרים שהוזעקו למקום גילו כי הוא הפר את הוראות הבידוד, ועיכבו אותו לחקירה. בחקירתו טען החשוד כי הוא רק התגעגע לבנו התינוק. בסיום החקירה הוא הועבר למרכז רפואי של השב"ס להמשך חקירה.

היום (חמישי) בבוקר נערך דיון בהמשך מעצרו בבית המשפט השלום בפתח תקווה, ובה ביקשה המשטרה לעצור אותו למשך חמישה ימים נוספים. בדיון טען נציג המשטרה כי החשוד חשוד באיומים והפרת הוראה חוקית של משרד הבריאות המורה על אזרחי המדינה השבים ממדינות מסוימות לשהות בבידוד. הוא הוסיף וטען כי החשוד נמצא בבידוד כבר עשרה ימים.

בדיון שבו לא נכח החשוד עקב הבידוד בו הוא שרוי, טען פרקליטו, עו"ד גיא בן צבי, כי לא התאפשר לו לשוחח עם מרשו עקב מצבו. בית המשפט הורה לשחררו במיידית ומתח ביקורת על המשטרה ושירות בתי הסוהר שלא נערכו לאירוע מסוג זה.

בידוד קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד