י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ניסיון ההשתקה נכשל

ועדת הבחירות דחתה את עתירת ליברמן וחייבה אותו בתשלום הוצאות

וועדת הבחירות המרכזית דחתה את עתירת ישראל ביתנו לצו מניעה נגד כנס נגד האנטישמיות, וחייבה את המפלגה בהוצאות • את העתירה הגיש ליברמן כחלק מניסיונות ההשתקה שלו נגד פעילים החושפים את האנטישמיות של ישראל ביתנו

ועדת הבחירות דחתה את עתירת ליברמן וחייבה אותו בתשלום הוצאות
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ימים ספורים לאחר שהגישו תלונה במשטרה נגד אסירת ציון ומסורבת העלייה נטליה רוטנברג, בניסיון להשתיקה, הגישה מפלגת ישראל ביתנו בקשה למתן צו מניעה נגד האירוע 'לא לשנאה, כן לאחדות!' שרוטנברג הינה אחת ממארגניו.

בעתירה טענו עורכי הדין של ישראל ביתנו כי האירוע המתוכנן אינו אלא רכיב נוסף במערך מתוכן ומאורגן של תעמולה אנונימית נגד ישראל ביתנו. עוד הוסיפו עורכי הדין עורכי הדין כי האירוע, ההזמנה לאירוע והמערך האינטרנטי המתואר ביחד ולחוד, עולים לכאורה כדי תעמולת בחירות אנונימית". לסיום מאיימים עורכי הדין כי במידה ולא תענה נטליה לדרישתם הם ישקלו לפנות נגדה לוועדת הבחירות המרכזית.

בתגובה ששלח עוה''ד יצחק בם, המייצג את נטליה טען עוה''ד בם כי הכנס הנו כנס א-פוליטי שנועד לדון בהתגברות ביטויי האנטישמיות בישראל.

היום קיבלה ועדת הבחירות את טענתה של רוטנברג, ודחתה את עתירת ישראל ביתנו. בנוסף חייבה ועדת הבחירות את ישראל ביתנו בהוצאות משפט בסך 3000 ש"ח.

עו"ד יצחק בם המייצג את נטליה רוטנברג מסר בתגובה: "יו'ר ועדת הבחירות גלגל מכל המדרגות את ניסיון ההשתקה מצד ליברמן וישראל ביתנו. מוטב שליברמן, במקום לנסות להשתיק אחרים, יעשה בדק בית ויחדל מתעמולת השטנה שהוא מנהל נגד הדת היהודית ומאמיניה".

אביגדור ליברמן ועדת הבחירות המרכזית ישראל ביתנו אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד