י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המחזקים והתוקפים

ההקלטות המביכות: כך מגיבים במערכת הפוליטית

ב'כחול לבן' מחזקים את יו"ר המפלגה שספג הערב מהלומה מביכה בדמות הקלטות בהן נשמע יועצו ממעיט בערכו ובכוחו | ח"כ ינקלביץ' שמצוטטת בהקלטה מכחישה: "הדברים שיוחסו לו מסולפים" | כך גם אשכנזי, יעלון ולפיד מחזקים את גנץ ותוקפים את נתניהו שדווקא רוכב על הגל

ההקלטות המביכות: כך מגיבים במערכת הפוליטית
ראשי כחול לבן צילום: פלאש 90

בעקבות ההקלטות המביכות שפורסמו הערב ב'ערוץ 12', בהן נשמע יועצו של בני גנץ משמיע ביקורת חריפה כנגדו ומצטט גם את מה שחושבת עליו ח"כ עומר ינקבליץ', המערכת הפוליטית סוערת בתגובות.

חברת הכנסת עומר ינקלביץ' מ'כחול לבן' הגיבה לדברים שיוחסו לה ב'חדשות 12' בפוסט ארוך בדף הפייסבוק: "מי ששירת כרמטכ"ל מוערך, הצליח לגבור על נתניהו בבחירות לאחר עשור של כהונה רצופה ומקפיד לשמור על אנושיות, ערכיות וממלכתיות במערכת בחירות שלישית ברציפות, לא זקוק לציונים לגבי יכולותיו המוכחות.

הדברים המסולפים שיוחסו לי כביכול, באמצעות שיבוש הקלטת סתר של היועץ ישראל בכר לגבי דיון ספיציפי, הם ביטוי עגום לתרבות ההכאה בסתר, הקלטת שיחות אישיות, הוצאתם מהקשרם ושיבוש הנאמר בהם, שנתניהו ואנשיו מנחילים כמורשת לחברה הישראלית.

בני גנץ הוא האיש הנכון במקום הנכון להנהיג את ישראל, והיחיד שמסוגל להביא מזור לשסע החברתי שביבי מעמיק ולהפסיק את השיח האלים נוטף השקרים וההשמצות, מבית נתניהו. ביבי יעמוד לדין בבית המשפט אך קודם לכן יעמוד למשפט הציבור שיוקיע את דרכו הנלוזה. אני גאה לעבוד לצדו של מנהיג ערכי שמאפשר לסביבתו ולחברי מפלגתו להשמיע את עמדתם בכבוד וללא חשש, ואינו מקפד את ראשו של כל מי שמעז לחלוק על עמדותיו בסגנון הסולטני של ארודאן. החלפת שלטון הפחד של ביבי בהנהגה אחראית שמעניקה תקווה - היא משימה עליונה, ושום הדלפה מסולפת לא תסיט אותה מהמטרה", כך ינקלביץ'.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לפרסום ההקלטות וכתב: "גם האנשים הקרובים ביותר לגנץ יודעים שאסור לו להיות ראש ממשלה ושהוא מסוכן לביטחון ישראל".

ח"כ יאיר לפיד מהנהגת 'כחול לבן' הגיב: "ישבתי לילות ארוכים בקבינט בזמן מלחמה גם עם ביבי וגם עם בני. כשביבי קרס מול הלחץ בני היה האיש הכי קר רוח בחדר. כל היתר רכילות".

ח"כ משה בוגי יעלון מ'כחול לבן' הגיב וכתב: "מכיר את בני גנץ ואת נתניהו שנים רבות, וברגעי החלטה והכרעה קשים. לא סתם בחרתי בבני גנץ. בני גנץ יהיה ראש ממשלה מעולה, אחראי, שקול, אמיץ, ישר ושדואג למדינה ולאזרחים, ולא לעצמו (או, ליתר דיוק, לחשבונות הבנק של בני דודיו)".

ח"כ גבי אשכנזי (כחול לבן) הגיב וכתב: "אני מכיר את בני 40 שנה, היינו יחד ברגעים המורכבים ביותר. הוא תמיד פעל בקור רוח וללא מורא. כך הוא ינהג כשידו תהיה על ההגה של המדינה".

שרת התרבות והספורט מירי רגב מ'הליכוד' הגיבה להקלטות היועץ וכתבה: "ישראל בכר היועץ הקרוב ביותר לבני גנץ, נשמע בהקלטה לפני מספר ימים מודה שגנץ הוא אדם חלש ושהוא סכנה לעם ישראל. ראו הוזהרתם - לא מהמרים על המדינה, יוצאים ביום שני כדי לשמור על ישראל ומצביעים מחל".

כזכור, הערב (חמישי) נחשפו בחדשות 12 הקלטות של ישראל בכר יועצו של יו"ר כחול לבן בני גנץ, בהן הוא תוקף אותו ואומר כי הוא סכנה לעם ישראל. בין השאר הוא מצוטט את ינקלביץ שאמרה לטענתו כי גנץ "טיפש, אפס מאופס, שלא מתאים להיות ראש ממשלה". 

הקלטות מביכות בני גנץ מפלגת כחול לבן עומר ינקלביץ' ישראל בכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד