י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"אני מתפלל שהם יגדלו"

בישורת האחרונה: חילופי האשמות בין אריה דרעי ל'דגל התורה'

אחרי שאמש התבטא יו"ר 'דגל התורה' משה גפני באומרו כי ספרדי שמצביע ש"ס, הרי הוא כפוי טובה, יו"ר ש"ס אריה דרעי מתייחס הערב וקורא לח"כים ולפעילים שלא להגיב לו: "מי שמכניס דברים כאלו בראש לבני תורה, זה תקדים ונגד כל מה שגדלנו על לשמוע בקול דברי חכמים" 

בישורת האחרונה: חילופי האשמות בין אריה דרעי ל'דגל התורה'
אריה דרעי/משה גפני צילום: יונתן זינדל/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

ימים ספורים לפני שיצעדו אזרחי ישראל לקלפיות, חילופי דברים בין ש"ס ל'דגל התורה', סביב הניסיון מצד האחרונה לגייס את תמיכת בני התורה הספרדים, לאחר שח"כ משה גפני אמר אמש (רביעי) כי ספרדי שלא יצביע ל'דגל' הרי הוא "כפוי טובה" כעת מגיעה התגובה.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי אמר הערב (חמישי) בראיון כי "מה גפני היה עושה אם הייתי יושב פה ומספר כל מה שעשיתי למען עולם התורה בשנים האחרונות, ומבקש מהם להצביע כולם לש"ס כהכרת הטוב. זה נגד גדולי התורה! זה נגד "ועשית ככל אשר יורוך". מי שמכניס דברים כאלו בראש לבני תורה, זה תקדים ונגד כל מה שגדלנו על לשמוע בקול דברי חכמים".

לדברי דרעי, "בכל הקמפיינים שלי מעולם לא תקפתי או נכנסתי ביהדות התורה, ההיפך אני מתפלל שהם יגדלו. אבל בחודש האחרון רק מאזור 'דגל התורה' אני רואה ניסיון כל יום לנסות להתגרות, לריב ולגרום למתיחות עם ש"ס. אין ל'אגודת ישראל' חלק בזה. אני אומר לכל הח"כים ואנשי השטח שלנו: תתאפקו, אל תגיבו, אל תתייחסו. לכו בזמן הזה להביא עוד קולות ברמלה וחולון".

ב'דגל התורה' הגיבו לדברי השר אריה דרעי וטענו כי "במהלך הבחירות ראינו את ההתקפות החוזרות ונשנות של אנשי ש"ס וחברי הכנסת מטעמה כנגד דגל התורה, לא תמצאו אף לא פעם אחת שדגל התורה נגררה לדבר זה, פעם אחר פעם מנסים להאשים בהאשמות חסרות שחר, בכל פעם עולים כל חברי הכנסת בזה אחר זה כביכול קיבלו הוראה לתקוף".

הבוקר התייחס לדברי גפני, גם חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי שאמר בראיון לרדיו 'קול ברמה': "גפני מוחזק בעיני לאדם חכם, לא מבין מה ראה לשטות זו? מאיפה ההתנשאות והבורות, על איזו הכרת הטוב הוא מדבר. שיהדות התורה תדאג קודם למורות האשכנזיות בחינוך העצמאי שמלמדות תלמידים ספרדים".

משה גפני אריה דרעי תנועת ש"ס דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד