כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

באדג'ט: שיא של כל הזמנים בתחום השכרת הרכב בישראל

על פי נתוני חברת באדג'ט, החברה המובילה בשוק החרדי בתחום השכרות הרכב, החברה שברה שיא. הסיבה לשיא: בשל המיתון, חברות רבות הוציאו את עובדיהם לחופשה מרוכזת בחודשי הקיץ

באדג'ט: שיא של כל הזמנים בתחום השכרת הרכב בישראל

בסיומה של עונת חופשות הקיץ, חברת באדג'ט מסכמת השנה עונת שיא של כל הזמנים בתחום השכרת הרכב בשוק המקומי בישראל. בשל המיתון במשק, חברות רבות הוציאו את עובדיהם לחופשה מרוכזת בחודשי הקיץ, דבר שגרם לביקוש גדול של רכבים להשכרה ולתפוסות מלאות כבר בחודש יולי.

בנוסף, חלו השנה תקופת 'בין הזמנים' של הציבור החרדי בחודש אב במקביל לתקופת חודש אוגוסט הנחשב לשיא של עונת החופשות והתיירות גם במגזר הכללי.

דניאלה קדוש, סמנכ"לית השיווק של חברת באדג'ט השכרת רכב: "החברה נערכה מראש עם צי רכב חדש של 800 כלי רכב שהתווסף לצי הרכב הקיים. ואנחנו שמחים שבסופו של דבר סיפקנו את כלי הרכב בהתאם לכמות ההזמנות הגדולה.

באדג'ט נחשבת לחברה המובילה בשוק החרדי בתחום השכרות הרכב בזכות פריסת סוכנים גדולה, שירות טוב ומדיניות מחירים אטרקטיבית במיוחד.

באדג'ט היא חברה להשכרת רכב השלישית בגודלה בעולם. עם מעל 3200 תחנות ב-110 מדינות. באדג'ט פועלת בישראל מאז שנת 1981. מנהלי החברה זיהו אז את שוק השכרות הרכב הישראלי כשוק יקר שהיה מיועד לתיירים ופעל במקרים רבים מתוך בתי המלון. באדג'ט היתה הראשונה שהפכה את השכרת הרכב בישראל למוצר שווה לכל נפש במדיניות מחירים אטרקטיבית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד