י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בלעדי ב'בחדרי חרדים'

בנט מתחייב: שיקפצו לפיד וליברמן; נבטל את חוק הגיוס המטופש

מעניין מה יהיה לצמד האישים לפיד וליברמן שעשו הון פוליטי על הסתה ושנאת חרדים - לומר על התיעוד שאנו מפרסמים ב'בחדרי חרדים' • בתיעוד נראה שר הביטחון של מדינת ישראל מכנה את חוק הגיוס "מטופש" ומבטיח לבטלו, תוך הורדת גיל הפטור מגיוס ל-24 • צפו בתיעוד

בנט מתחייב: שיקפצו לפיד וליברמן; נבטל את חוק הגיוס המטופש
נפתלי בנט עם יואל שוורץ צילום: באדיבות המצלם

שר הביטחון של מדינת ישראל ויושב ראש סיעת 'ימינה' נפתלי בנט מעביר אמש (חמישי) מסר ברור לציבור החרדים העובדים, ומתחייב לשנות את חוק הגיוס כדי לעודד יציאה לעבודה וללימודים בגיל מוקדם, כשהוא לא חושש מהתגובות שיצוצו מכיוונם של יאיר לפיד ואביגדור ליברמן.

במהלך התכנסות של ראשי המפלגה בשעת לילה מאוחרת (חמישי), כשהוא מחובק עם הנציג החרדי ב'ימינה' יואל שוורץ, הצהיר שר הביטחון בנט: "אני רוצה להגיד לתומכינו החרדים, תראו ותקשיבו טוב מה אנחנו הולכים לעשות בעניין החרדים. אני אגיד את הדבר הכי לא פופולרי בעולם ושיקפצו לנו לפיד וליברמן עם הגישה הפופוליסטית שלהם".

"ביחס לחרדים", הכריז בנט בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים'; "אנחנו נוריד את גיל הפטור מגיל 24 לגיל 21", השר הוסיף והבהיר כי אמנם "זה לא פופולרי אבל זה יאפשר לרבבות חרדים שרוצים לרכוש מקצוע, רוצים לצאת לשוק העבודה אבל בעבודה איכותית, כמהנדסים כמתכנתים, לא בעבודות דחק, שהיום בגלל החוק המטופש שכופה עליהם לא לצאת לעבודה עד 24, אנחנו נבטל את זה".

בתיעוד המץפרסם ב'בחדרי חרדים', נראה בנט חוזר על ההתחייבות; "ניתן פטור במשך עשר שנים ונראה המון חרדים מצוינים שישמרו על הזהות החרדית לצד כניסה לשוק העבודה. זה ההתחייבות שלנו אם אני נשאר שר ביטחון, אם יש לנו את הכוח אנחנו נעשה את זה".

לסיום קורא בנט; "אני מבקש מכל הציבור החרדי שמעוניין לצאת לעבוד או ללמוד - תצביעו ימינה".

נפתלי בנט תיקון חוק הגיוס גיוס חרדים לצה''ל יואל שוורץ מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד