י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שלוש קריאות

בלעדי: הסימן של דרעי שגוש הימין ישיג 61 • צפו

כמידי שבוע, הפוליטי של 'בחדרי חרדים' עם שלושת הסיפורים הפוליטיים החמים שלא קראתם עליהם עדיין בשומקום אחר. והשבוע ב'שלוש קריאות': הסימן של דרעי ל-61 מנדטים • ההפתעה שציפתה לבבצ'יק מנתניהו בפלאפון • וגם, איגוד הת"תים החדש שיוקם הערב 

בלעדי: הסימן של דרעי שגוש הימין ישיג 61 • צפו
יו"ר ש"ס אריה דרעי צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

קריאה ראשונה:

הסוקרים והפוליטיקאים מודאגים האם ישיגו רוב של 61, אבל יש מי שכבר רגוע אחרי שבמהלך השבוע הוא קיבל רמז משמיים כי בתום הבחירות בשבוע הבא גוש הימין יחגוג רוב של 61.

במהלך שיחה שלנו השבוע עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, הוא סיפר לנו על המושג שנקרא "סימנא מילתא היא", כמו בראש השנה שאוכלים מיני מאכלים המסמנים משאלה, כמו "שנהיה לראש ולא לזנב" ו"שנה טובה מתוקה"... "בראש חודש" סיפר לנו השר דרעי כאשר עלה השבוע לתורה בבית הכנסת בו הוא מתפלל בכל בוקר; "בעל הקורא עשה לדרעי מי שבירך לרגל הולדת נכדו למזל טוב ואז הוא אמר למתפללים: ששבוע הבא יש לשר יום הולדת 61, אז הנה זה סימן משמיים שנקבל 61, אז אנחנו נקווה שיהיה סימנא מילתא".

קריאה שניה:

במוצאי השבת האחרונה השתתפו כל בכירי המדינה, בבר מצווה לבנו של יד ימינו של שר הבריאות יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק, כאשר גם ראש הממשלה בנימין נתניהו בעצמו ביקש להשתתף, אך בפועל הדבר לא התאפשר בגלל לו"ז הבחירות העמוס וסדרי האבטחה הכבדים.

למחרת בר המצווה, הגיע ראש הממשלה לדיון מיוחד במשרד הבריאות לדון בהתמודדות עם נגיף הקורונה, כשבסיום הדיון הוא ניגש אל בבצ'יק, איחל לו שוב מזל טוב והתנצל כי לא הספיק להשתתף בשמחתו. כאשר בבצ'יק מיהר להרגיע את נתניהו כי הכל בסדר והוא מבין את העומס שמוטל עליו.

במהלך השיחה העיר בבצ'יק לנתניהו בדרך אגב כי הוא טעה בשם החתן, ובשיחה שהייתה לו במוצאי שבת ופורסמה בבלעדיות כאן באתר 'בחדרי חרדים', הוא בירך את החתן "אלי" במקום בשמו האמיתי "יוסי" כאשר היה נשמע כי נתניהו לא שמע את הדברים והשניים המשיכו בסדר יומם העמוס.

יומיים לאחר אותו מפגש, הטלפון של בבצ'יק רוטט ומנהלת לשכתו של ראש הממשלה משגרת לו הודעה, כשהוא פותח אותה, הוא מגלה סרטון בו מככב ראש הממשלה, מתברר כי בנימין נתניהו דאג לצלם סרטון חדש עם השם המתוקן לבנו של בבצ'יק - כן כן "יוסי" הנה זכרנו.

קריאה שלישית:

פרסום ראשון: בש"ס מקימים איגוד ת"תים ספרדים

בעקבות הגידול בתלמודי התורה הספרדים, בש"ס עולים שלב ומקימים את איגוד תלמודי התורה הספרדים, כשהמטרה היא להקים פורום שיעסוק בצרכים של המוסדות הספרדים, כשאת היוזמה העלה מחזיק תיק החינוך וסגר"ע ירושלים אברהם בצלאל.

מנהלי המוסדות הוזמנו בימים האחרונים לכנס יסוד האיגוד שיתקיים הערב (מוצאי שבת פרשת תרומה), בהשתתפות יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי, חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי וסגני ראש העיר אברהם בצלאל וצביקה כהן.

שלוש קריאות אריה דרעי מוטי בבצ'יק ראש הממשלה בנימין נתניהו מאחורי הקלעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד