י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יישארו במלון לתקופה לא ידועה

בעקבות הקורונה: ישראלים נמצאים בבידוד בדובאי

בשל חשד להידבקות בנגיף הקורונה: מרוץ האופניים "טור האמירויות" שהחל לפני מספר ימים בדובאי - בוטל • בין הקבוצות - קבוצה ישראלית בשם "סטראט אפ ניישן ישראל"

בעקבות הקורונה: ישראלים נמצאים בבידוד בדובאי
בידוד קורונה בישראל צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מרוץ האופניים "טור האמירויות" שהחל לפני מספר ימים בדובאי, בוטל לאחר חמישה שלבים בעקבות חשד לשני מקרים של הידבקות בנגיף הקורונה.

בין הקבוצות נמצאת גם קבוצה ישראלית בשם "סטראט אפ ניישן ישראל". חברי הקבוצה הונחו להכנס לבידוד, יחד עם שאר המשתתפים, על מנת לשלול מקרי קורונה נוספים.

מקבוצת ״ישראל סטארטאפ ניישן" נמסר: "שני מקרים חשודים של נשאי וירוס הקורונה הביאו לביטול מידי של טור האמירויות ולהפסקתו הרשמית אחרי 5 שלבים".

הם הוסיפו כי, "הקבוצה כולה, יחד עם הקבוצות האחרות, תעבור בדיקות בשעות הקרובות למצוא אם חברי הקבוצה וצוותה נגועים בווירוס. במידה וימצאו מקרים במלון, יצטוו כולם להישאר במלון לתקופה לא ידועה".

בתוך כך, מספר הנדבקים בנגיף הקורונה בצרפת הכפיל עצמו בתוך יממה. כך מסר שר הבריאות הצרפתי. מניין הנדבקים עומד כעת על 38 בני אדם.

סין דיווחה כי 327 מקרים חדשים של הידבקות בנגיף הקורונה התגלו ביממה האחרונה, לעומת 433 שהתגלו אתמול. נכון להיום מספר האנשים שנדבקו בנגיף בסין עומד על 78,824.

מספר הנדבקים בקוריאה הדרומית עומד על 2,022 בני אדם, ומניין המתים עומד על 13. ביממה האחרונה זוהו 256 מקרים חדשים של קורונה.

בניגריה זוהה מקרה ראשון של קורונה. בדיווח של רשויות הבריאות במדינה נמסר, כי החולה הגיע מהעיר לאגוס- העיר הגדולה ביותר במדינה.

דובאי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד