י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ההקלטות המביכות

גנץ פיטר את יועצו הבכיר: "נקלע למארב מתוכנן"

ההקלטות המביכות: יו"ר כחול לבן בני גנץ פיטר את יועצו הבכיר ישראל בכר לאחר שזה נשמע בהקלטות מבקר אותו בחריפות • היועץ: "שיא חדש של שפלות רוח" • הליכוד: "גנץ פיטר את יועצו הקרוב מפני שאמר את האמת"

גנץ פיטר את יועצו הבכיר: "נקלע למארב מתוכנן"
גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סערת הקלטות ישראל בכר: יו"ר כחול לבן חה"כ בני גנץ ערך אתמול (חמישי) בירור ראשוני ובדיקות נדרשות אודות הדברים שהושמעו בשמו של היועץ ישראל בכר בחדשות 12.

לדברי גורמים בכחול לבן, "בכר נקלע למארב מתוכנן שכלל ניצול אישי, שימוש באמצעים פסולים והונאה -שיטופלו בציר המשפטי. מעורבותם המניפולטיבית של גורמים פוליטיים תיחשף אף היא בקרוב. יחד עם זאת החליט גנץ לסיים לאלתר את עבודתו של בכר בקמפיין".

ישראל בכר מסר בעקבות הודעתו של גנץ: "כמי שמלווה מעל שנה את רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ, אני מודה על ההזדמנות לעבוד במחיצתו. גנץ הוא מנהיג ראוי וערכי שתרם רבות לביצור ביטחונה של מדינת ישראל כלוחם, כמפקד וכרמטכ"ל. מנהיג שידע להתמודד גם עם האתגרים הניצבים לפתחה של מדינת ישראל.

עוד אמר היועץ שפוטר, כי "מבלי להיכנס לפרטים, המקרה שפורסם הוא חלק ממסע של הונאה וניסיון גניבת דעת שהשיג שיא חדש של שפלות רוח. עוד תגיע העת לעסוק בדבר. מכל מקום, לאור הפרסום הפוגע בשמו הטוב של רא"ל (במיל') גנץ, אני מקבל עליי את החלטתו על סיום תפקידי בצוות הקמפיין על מנת להשלים את משימת הבחירות של כחול לבן אליה הייתי רתום לאורך כל השנה האחרונה. יתר הפרטים על מעשה הנבלה שנעשה לי והשיטות בהן אורגנה ההקלטה המדוברת ונמסרה לתקשורת, עוד יצא לאור בעתיד."

מהליכוד נמסר בתגובה: "גנץ פיטר את יועצו הקרוב ישראל בכר מפני שאמר את האמת: ״אסור שגנץ יהיה ראש ממשלה, הוא אפס מאופס, אין לו אומץ לתקוף באיראן - גנץ סכנה לביטחון ישראל. לא די בכך שגנץ ראש ממשלה מסוכן לישראל, אסור להמר על ביטחוננו ולתת לגנץ להקים ממשלה מסוכנת עם אחמד טיבי איתו כבר ניסה להקים ממשלה בבחירות האחרונות".

בני גנץ ישראל בכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד