ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"הכאה בסתר"

גנץ "טיפש ואפס מאופס"? עומר ינקלביץ' מגיבה

לאחר שצוטטה אתמול כמי שמכנה את גנץ "טיפש ואפס מאופס" - חברת הכנסת עמר ינקלביץ' מכחישה את הדברים ותוקפת בחריפות את הליכוד: "ביטוי עגום לתרבות ההכאה בסתר"

גנץ "טיפש ואפס מאופס"? עומר ינקלביץ' מגיבה
גנץ צילום: תומר נויברג, פלאש 90

סערת הקלטות ישראל בכר: לאחר שאמש (חמישי) נחשפו בחדשות 12 הקלטות מביכות של ישראל בכר, בהם נשמע מבקר בחריפות את גנץ ואף מצטט את ינקלביץ' כמי שטוענת על גנץ, "הוא טיפש, אפס מאופס, ולא מתאים לראשות הממשלה" - חברת הכנסת החרדית מכחול לבן מכחישה את הדברים שייחס לה בכר בצורה נחרצת.

"מי ששירת כרמטכ״ל מוערך, הצליח לגבור על נתניהו בבחירות לאחר עשור של כהונה רצופה ומקפיד לשמור על אנושיות, ערכיות וממלכתיות במערכת בחירות שלישית ברציפות, לא זקוק לציונים לגבי יכולותיו המוכחות", אמרו גורמים בסביבת ינקלביץ'.

לטענת  מקורביה, "הדברים המסולפים שיוחסו לה כביכול, באמצעות שיבוש הקלטת סתר של היועץ ישראל בכר לגבי דיון ספיציפי, הם ביטוי עגום לתרבות ההכאה בסתר, הקלטת שיחות אישיות, הוצאתם מהקשרם ושיבוש הנאמר בהם, שנתניהו ואנשיו מנחילים כמורשת לחברה הישראלית".

לדברי ינקלביץ', "בני גנץ הוא האיש הנכון במקום הנכון להנהיג את ישראל, והיחיד שמסוגל להביא מזור לשסע החברתי שביבי מעמיק ולהפסיק את השיח האלים נוטף השקרים וההשמצות, מבית נתניהו. ביבי יעמוד לדין בבית המשפט אך קודם לכן יעמוד למשפט הציבור שיוקיע את דרכו הנלוזה".

עוד נמסר ממקורביה כי, "ח"כ ינקלביץ גאה לעבוד לצדו של מנהיג ערכי שמאפשר לסביבתו ולחברי מפלגתו להשמיע את עמדתם בכבוד וללא חשש, ואינו מקפד את ראשו של כל מי שמעז לחלוק על עמדותיו בסגנון הסולטני של ארודאן. החלפת שלטון הפחד של ביבי בהנהגה אחראית שמעניקה תקווה - היא משימה עליונה, ושום הדלפה מסולפת לא תסיט אותה מהמטרה".

יצוין כי מוקדם יותר שוחח גנץ עם ח"כ ינקלביץ' אודות הדברים שיוחסו לה. חה"כ ינקלביץ' הדגישה בשיחה עמו כי מעולם לא אמרה דבר מהדברים שיוחסו לה.

בני גנץ עומר ינקלביץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד