י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ימים ספורים לבחירות

ידידיה מאיר: כך תחלישו את אביגדור ליברמן

ימים ספורים לבחירות: העיתונאי ידידיה מאיר כתב בטורו השבוע כיצד ניתן להחליש את ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן • "הגיע הזמן לדבר איתם - עם השומר בחניון, עם המורה לפסנתר, עם השיננית"

ידידיה מאיר: כך תחלישו את אביגדור ליברמן
ליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש90

העיתונאי ידידיה מאיר, כותב בטורו השבועי ב'בשבע' על "שלוש הקבוצות שצריך לדבר עליהן ואליהן קודם הבחירות". בין היתר הוא כותב שם על "איך להחליש את ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן". ובכן, זה פשוט.

"יוצאי ברית המועצות. בבחירות האחרונות הצביעו לאביגדור ליברמן 310,154 איש. לפי כל הסקרים מספר די דומה עשוי להצביע לו בבחירות האלה. כל קול נוסף לליברמן הוא סכנה ליהדות במדינת ישראל, וממילא סכנה לעצם קיומנו כאן.

האם עשיתם מספיק כדי למנוע את זה? תאמרו: מה אנחנו כבר יכולים לעשות? אם יגידו לנו שחשוב לעשות נפשות לאחת ממפלגות גוש הימין, מילא, אבל מה לנו ולמצביעי ליברמן? אנחנו לא מכירים כאלה בכלל. אז זהו, שסטטיסטית אתם מכירים, רק שאתם כנראה לא יודעים שהם כאלה, כי אתם פשוט לא מדברים איתם פוליטיקה. בעצם, אתם לא מדברים איתם בכלל.

הגיע הזמן לדבר איתם. עם השומר בחניון, עם המורה לפסנתר, עם השיננית (למרות שזה קצת קשה עם כל המכשירים בפה). מה אפשר להגיד להם? הו, הרבה. קודם כול, בוקר טוב, מה שלומך, נעים להכיר. ובעניין הבחירות: אפשר לדבר על חוסר הנאמנות של ליברמן לערכים שהוא ממציא בכל מערכת בחירות, על הציניות, על כך שהוא לא דואג באמת לעולי מדינות חבר העמים, על הפגיעה שלו בממשלת הימין בגלל אינטרסים אישיים קטנוניים.

אפשר גם לדבר איתם על היהדות במדינת ישראל, על מסירות הנפש שבה הם או אבותיהם או אבות אבותיהם שמרו אותה תחת השלטון הקומוניסטי (בהנחה שאתם מדברים עם יהודים מקרב העולים...), ובעיקר על הדה לגיטימציה, על ההסתה הפרועה שליברמן עושה עכשיו נגד שומרי התורה והמצוות. קמפיין מסית כמו של ליברמן לא נראה כאן מעולם. והכול ציני ומניפולטיבי. כלומר, אפילו השנאה אצלו לא אמיתית. זה באמת האיש שהם היו רוצים שייצג אותם בציבוריות הישראלית? זאת הרוח?

נראה לי שיש פה מספיק סיבות למה לא להצביע ליברמן, גם מנקודת המבט של יוצאי ברית המועצות. ושימו לב: גם אם אתם לא יכולים לשכנע אותם לאיזו מפלגה להצביע, לפחות שלא יצביעו למפלגת השנאה (המזויפת) של ליברמן".

אביגדור ליברמן ידידיה מאיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד