ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
סערת ההקלטות הדרמטיות

בצמרת כחול לבן חושדים: הרב הקליט בסתר

סערת ההקלטות הדרמטיות: לאחר שיו"ר כחול לבן בני גנץ הודיע בשיא הקמפיין על פיטוריו הדרמטיים של יועצו הבכיר - בצמרת המפלגה חושדים כי הגורם שהקליט את השיחות הוא רב עמו נהג היועץ לשתף בחייו האישיים

בצמרת כחול לבן חושדים: הרב הקליט בסתר
בחור. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

על רקע הסערה בכחול לבן סביב ההקלטות של יועצו הבכיר של יושב ראש כחול לבן ישראל בכר, שבינתיים הובילו לפיטוריו הדרמטיים בשיא הקמפיין - החשד הבוקר (שישי) בצמרת כחול לבן הוא כי מי שהקליט את השיחה - הוא רב עמו נהג היועץ לשוחח על חייו האישיים.

העיתונאים טל שניידר דיווחה הבוקר כי מהפרטים המתבררים הבוקר עולה כי השיחה שהושמעה אמש במהדורת החדשות בה נשמע בכר מדבר כנגד גנץ, הוקלטה במהלך התייעצות בפרטים של היועץ הבכיר לגבי חייו האישיים.

שניידר מדווחת כי, "הצד המקליט לכאורה, הוא הרב". בנוסף, גם כתב 'ידיעות' יובל קרני דיווח הבוקר כי מקורביו של היועץ ישראל בכר טוענים שהוקלט ע"י רב מוכר שנשלח על ידי גורמים פוליטיים להטמין לו פח ולהקליט אותו בסתר.

כזכור, בכחול לבן הודיעו מוקדם יותר הבוקר כי לאחר בירור ראשוני שערך אתמול יו"ר המפלגה בני גנץ עולה כי, "בכר נקלע למארב מתוכנן שכלל ניצול אישי, שימוש באמצעים פסולים והונאה - שיטופלו בציר המשפטי. מעורבותם המניפולטיבית של גורמים פוליטיים תיחשף אף היא בקרוב".

במפלגה הודיעו כי בעקבות הפרסום החליט גנץ לפטר את יועצו ישראל בכר, שיסיים לאלתר את עבודתו בקמפיין. "גנץ הנחה את צוות הקמפיין להמשיך בבירור יסודי של הדברים".

בני גנץ ישראל בכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד