י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"בכר נתן עדות מבפנים"

שעות לשבת; נתניהו קושש קולות במחנה יהודה • צפו

כמנהגו מידי ערב בחירות לא פסח בנימין נתניהו על שוק מחנה יהודה והגיע אל השוק ההומה, בשיא המולת ערב שבת. הוא נעמד במרכז השוק עם מיקרופון וקרא בגרון ניחר להצביע לליכוד | הוא כמובן התייחס להקלטות יעצו של גנץ והתריע מפני מסוכנותו של המתמודד מולו • צפו

שעות לשבת; נתניהו קושש קולות במחנה יהודה • צפו
נתניהו בשוק מחנה יהודה ערב הבחירות צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כחמש שעות לפני כניסת שבת קודש פרשת תרומה, הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו, תחת אבטחה כבדה לשוק מחנה יהודה הירושלמי בכדי להתחכך בציבור כמנהגו מידי ערב בחירות. 

הוא נעמד במרכז השוק ועודד את הנוכחים לצאת ולהצביע לו, כשהוא משתמש בקלף הטרי מאמש - הקלטות יועצו האישי של בני גנץ שכבר פוטר הבוקר עוד לפני ספירת הקולות וידיעת התוצאות.

נתניהו אמר לאוהדים בשוק: "אנחנו שני מנדטים מהניצחון, אם לא תלכו להצביע אנחנו נקבל או בחירות רביעיות או ממשלת שמאל של גנץ מרצ ופרץ, ממשלה שתהיה לחלוטין תלויה באחמד טיבי והרשימה המשותפת".

"אסור להמר על בטחון ישראל", קרא יו"ר 'הליכוד', והשתמש כצפוי בציטוטים המביכים שבקעו ממסך הטלוויזיה של 'ערוץ 12', "שמענו מה שאמר יועצו הבכיר את בני גנץ, ישראל בכר, הוא נתן עדות מבפנים, הוא אמר שגנץ לא יתקוף באיראן, הוא מפחד הוא סכנה למדינת ישראל", סיכם נתניהו.

שוק מחנה יהודה בנימין נתניהו בחירות 2020 הקלטות מביכות ישראל בכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד