י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
למנוע ביטול תורה

הלימוד בליל הבחירות: הגרלה גדולה ללומדים בזמן התוצאות

היוזמה של מטה בני התורה של ש"ס ללמוד בליל הילולת משה רבנו להצלחת המערכה ולמנוע ביטול תורה של האזנה וצפייה בתוצאות הבחירות תופסת תאוצה והמארגנים מבטיחים הגרלה גדולה לאלפי הלומדים

הלימוד בליל הבחירות: הגרלה גדולה ללומדים בזמן התוצאות
היכל ישיבת באר התלמוד צילום: שוקי לרר

בהמשך ליוזמה המבורכת של מטה בני התורה של תנועת ש"ס  "הבוחר בתורה ובמשה עבדו". ללמוד במוצאי הבחירות, ליל ז' באדר הילולת משה רבנו ע"ה במוקד שהוקם מבשרים על הגרלה גדולה בין כל הלומדים. 

על פי הפרסום במוקד הטלפון של בני התורה 0733250120 נאמר כי אלו הלומדים בין השעות 22:00 עד 24:00 בלילה ייכנסו להגרלה גדולה, כל מי שיתקשר יוכל להירשם במוקד הטלפוני. 

מאז שהוקם המוקד ישנם אלפי נרשמים בעולם התורה והישיבות שהתחייבו ללמוד במוצאי הבחירות. 

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' נודע כי על פי התכנית, בכל עיר ועיר ובכל ישיבה יוקמו "ישיבות משה רבנו", כדי למנוע ולצמצם את הביטול תורה בזמן פרסום התוצאות.

לדברי גורמים במטה, "מדובר ערך מוסף של לימוד וחינוך לדורות וגם לצעירי הצאן - שהתורה היא העיקר; ולכן רגע אחרי סגירת הקלפיות חוזרים ללמוד בהתלהבות. וכמו שמספרים על מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל שלמרות פעילותו הרבה, אחרי השעה 22:00 מיד חזר לתלמודו. וכשחושבים על התמונות המרגשות הללו של מאות לומדים ששוקדים על תלמודם, שיצאו מכל מוקדי הלימוד בכל רחבי הארץ - אין דבר מרגש מזה".

תנועת ש"ס לימוד תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד