י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ניסה לקבל אישור לפרסם וסורב

פרטים חדשים: הרב שהקליט והקשר לביקור נתניהו בישיבה

סערת הקלטות יועצו של גנץ שהביאו לפיטוריו וגרמו נזק תדמיתי למפלגת 'כחול לבן', לא יורדת מסדר היום וגם בשעות אלו - לפני כניסת שבת, מתבררים פרטים נוספים סביב הפרשייה

פרטים חדשים: הרב שהקליט והקשר לביקור נתניהו בישיבה
הרב גיא חבורה עם ראש הממשלה השבוע צילום: בחדרי חרדים

פרטים חדשים המתפרסמים כעת על פרשיית הקלטותיו של ישראל בכר, יועצו של יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, שופכים מעט אור על הפרשה שמסעירה את המערכת הפוליטית.

מי שהקליט לכאורה ועל פי החשד את בכר, הוא הרב גיא חבורה, מקורב לעו"ד עמית חדד, פרקליטו של רה"מ בנימין נתניהו.

על פי הפרסום של עקיבא וייס ב'כאן חדשות', הרב חבורה ניסה במשך כשבוע להשיג את תמיכתם של האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא והגר"ח קנייבסקי לפרסום ההקלטות, אך ללא הועיל.

אמש (חמישי) הגיע יענקי קנייבסקי, נכדו של הגר"ח, לפגישה עם נתניהו במעון ראש הממשלה בבלפור בירושלים. אולם, קנייבסקי אמר ל'כאן חדשות' כי הוא "לא דיבר מעולם עם רה"מ על הנושא".

לאחר שנואש הרב חבורה, לקבל את תמיכתם של הרבנים, הוא פנה ליועץ ישראל בכר בעצמו וניסה לשכנע אותו לפרסם את ההקלטות "למען עם ישראל". בכר סירב כמובן.

יומיים קודם לכן ביקר ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת 'תורה והוראה' בתל אביב, יחד עם הרב חבורה. הרב חבורה ערך לו שם "תיקון" ותפילה בכדי שיגיע ל-61 מנדטים הנכספים.

כזכור, אמש (חמישי) פורסמה ב'חדשות 12' הקלטה של יועצו של בני גנץ - ישראל בכר, בה הוא מצטט את ח"כ עומר ינקלביץ' שאומרת כי גנץ הינו "טיפש, אפש מאופס, שלא ראוי להיות ראש ממשלה". הוא עצמו התבטא כי הוא "סכנה לעם ישראל" וכי "אין לו אומץ לתקוף באיראן".

לאחר פרסום ההקלטות טען בכר כי דבריו הוצאו מהקשרם וכי נטמנה לו מלכודת, אולם ב'כחול לבן' החליטו לסיים את ההתקשרות עמו לאלתר.

עמית סגל שחשף את הקלטת ב'ערוץ 12', מעדכן כי אורכה של השיחה - שעתיים וחצי.

 

הרב גיא חבורה ישראל בכר בני גנץ הקלטות מביכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד