י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
נתניה לבשה חג

המשגיח והאדמו"ר הגיעו לחזק את מעצמת הקירוב

המשגיח הגה"צ רבי חיים וואלקין והאדמו"ר רבי דוד חנניה פינטו הגיע לחזק את בתי הספר של 'שובו' בנתניה. 'בחדרי חרדים' עם סיקור ותיעוד 

 המשגיח והאדמו"ר הגיעו לחזק את מעצמת הקירוב
הגר"ח וואלקין והגרד"ח פינטו בביקור בשובו צילום: באדיבות המצלם

התרגשות רבה בנתניה המשגיח הגה"צ רבי חיים וואלקין והאדמו"ר רבי דוד חנניה פינטו הגיעו לביקור רב רושם בבתי הספר של שובו בעיר, כשלביקור המיוחד מצטרפים בני האדמו"ר הרבנים הגאונים רבי יואל ורבי מיכאל פינטו.

הביקור נפתח בבית הספר היסודי שם המתינו מאות התלמידים הנרגשים לקראת גדולי התורה, כגדולי התורה מתענגים על תפילתם וידיעותיהם של התלמידים.

משם המשיכה משלחת גדולי ישראל לביקור בחלק מן הכיתות וכן בתיכון שובו לבנות.

שיאו של הביקור במעמד חיזוק התורה שנערך למאות תלמידי חטיבת הביניים והתיכון של שובו, נציג את התלמידים קיבל את גדולי ישראל ואמר ברשות גדולי התורה זו הזדמנות לומר תודה לרשת שובו בזכותכם חבריי ואני יודעים מה זה גמרא מה משנה ומה זה שבת.

בהרגשות עצומה נשמעה ברכת קודשו של נשיא הרשת המשגיח הגה"צ רבי חיים וואלקין שאמר בדבריו בכל פעם מחדש כשאני רואה את בתי הספר של שובו ואת התלמידים הנפלאים אני מתרגש מחדש, אתם צריכים להודות להקב"ה שזכיתם ללמוד בכזה בית גידול נפלא, וברכתי לכם לצוות והמנכ"ל הרב גוטרמן ולכל מי שידו במפעל העצום הזה חזקו ואמצו, ואבקש מידיד נפשי רבות בשנים קדוש וטהור האדמו"ר הגה"צ רבי חנניה דוד פינטו לשאת מדבריו.

האדמו"ר רבי חנניה דוד פינטו פתח ברשות ידיד נפשי רבות בשנים של המשגיח הרבנים הנכבדים הנהלה ותלמידים, שבוע שעבר קבלנו כולנו את התורה הקדושה, התורה היא כעת שלנו בתוכנו, ואתם זכיתם ללמוד במקום של תורה, ומברך אותכם שתזכו להמשיך לעלות במעלות של תורה ויראה.

לאחר מכן נשא דברים בנו של האדמו"ר הגרד"ח פינטו, הרה"ג רבי יואל פינטו שהזכיר בדבריו דברים נפלאים שאמר מרן הרב שך זיע"א בביקור המיוחד של המשגיח והאדמו"ר בביתו של מרן הרב שך.

הרב חיים וואלקין שובו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד