י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מי מוזכר ומי לא

לפני כולם: חוזה הבחירות כבר יודע מי יהיה ראש הממשלה

כמה פעמים ראש הממשלה בנימין נתניהו מוזכר בפרשת תצוה שנקרא ביום שני הקרוב יום הבחירות? הרב מאיר טורנהיים "חוזה הבחירות" עושה סדר ומגלה מתוך הפסוקים, האם בני גנץ מוזכר? ומה הוא מסביר על הבחירות של מועד ב' 

לפני כולם: חוזה הבחירות כבר יודע מי יהיה ראש הממשלה
הרב מאיר טורנהיים צילום: קובי הר צבי

הרב מאיר הכהן טורנהיים, חסיד חב"ד מלוד, המכונה "חוזה הבחירות" שהצליח לחזות במדויק בעבר את התוצאות, טוען כי ניצחונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מובטח שוב.

כפי שחשפנו ב'בחדרי חרדים' בעבר, הרב טורנהיים פיתח שיטה מיוחדת למציאת שמו של הזוכה בבחירות, בתוך פסוק אחד בלבד מתוך פרשת השבוע הנקראת בשבוע בו חל יום הבחירות.

על פי שיטת הרב טורנהיים, הוא "שולף" את האותיות מפסוק מהקטע של אותו יום בו נערכות הבחירות, לפי הנתונים כעת שבידי הרב טורנהיים, הרי שבבחירות הללו נתניהו מוזכר עשרה פעמים בפרשת השבוע של פרשת תצוה שקוראים ביום שני. 

רק לשם דוגמה, במועד ב' ראש הממשלה נתניהו הופיע רק פעם אחת. לדברי הרב טורנהיים, "צפיתי שינצח, הוא היה מוזכר רק פעם אחת והפעם עשר פעמים, אך צריך לזכור שהוא נשאר ראש הממשלה במשך כל התקופה והגיע למועד ג' כשהוא ראש הממשלה". 

בפסוק ט"ו: "נתניהו ראש הממשלה הבא ו' אדר תש"פ" בפסוק כ': "ביבי יהיה ראש הממשלה תש"פ", בפסוק כ"א "בנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה תש"פ", בפסוק כ"ג "ביבי נתניהו ינצח", בפסוק כ"ה, "ביבי נתניהו יעלה תש"פ", בפסוק כ"ו: "ביבי ראש הממשלה יעלה וינצח ו' אדר תש"פ", בפסוק כ"ז: "ביבי יהיה ראש הממשלה תש"פ", בפסוק כ"ח: "ביבי נתניהו ראש הממשלה תש"פ", בפסוק כ"ט: "בנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה ו' אדר תש"פ, ובפסוק ל' בנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה של ישראל ו' אדר תש"פ".

על פי הרשימה של הרב טורנהיים בני גנץ לא מוזכר כלל בפסוקים. 

הרב טורנהיים אומר כי הוא החל לעסוק בנושא כיוון שהכל רשום בתורה וברור כי גם נושא כה חשוב נמצא בה.

בעבר הצליח לחזות בעשורים האחרונים כמה מתוצאות מערכות הבחירות בארץ ובעולם, לעתים נגד כל התחזיות והסקרים. בכמה מערכות בחירות בעולם הוא מצא בפסוקי אותה פרשה את זהותו של המנצח, הלך נגד הזרם וניצח.

עבור הרב טורנהיים מדובר במעין תחביב. "כיהודי מאמין גדלתי על כך שהכל כתוב בתורה, ולכן בכל מערכת בחירות בישראל ב-20 השנים האחרונות חיפשתי בחומש של יום הבחירות ותמיד מצאתי את זהותו של המנצח רשום בצורה ברורה בדילוגי אותיות" אמר הרב טורנהיים בעבר ל'בחדרי חרדים'.

"בבחירות 2015 בהן היה נראה שלנתניהו אין שום סיכוי מול האיחוד בין ציפי לבני ובוז'י הרצוג, מצאתי בפסוקים שנתניהו ינצח ושכן שעובד בתקשורת ושמע זאת, שאל אותי אם אני מוכן לומר זאת בגלוי. הסכמתי ועליתי לשידור ברדיו קול חי. בנוסף נערך עמי ראיון בנושא באתר 'וואלה'".

לדבריו, "מסתבר שהשיטה הזו נכונה, ולפי מה שהיה כתוב בתורה נתניהו אכן הפתיע וניצח. עשרה חודשים לפני ניצחון טראמפ, כשראיתי כמה הבחירות האלו גורליות לעולם וכמה כולם מדברים עליהם, חיפשתי את תוצאות הבחירות ואכן, גם כאן התחזית התברר כנכונה וטרמאפ ניצח. ראיינו אותי לפני הבחירות בכמה כלי תקשורת, התחזיות היו נראות מופרכות אבל מה שכתוב בתורה הקדושה – מתקיים".

הרב מאיר טורנהיים חוזה הבחירות בנימין נתניהו בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד