י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הרשימה המעודכנת

אלו הם המקומות בהם שהה חולה הקורונה

לאחר שאתמול אובחן חולה ישראלי ראשון בקורונה, משרד הבריאות מעדכן את רשימת המקומות בהן שהה החולה בכדי להזהיר את אלה ששהו באותן שעות בקרבתו להכנס לבידוד | אשתו שאובחנה גם היא כחולה הבוקר פרסמה פוסט

אלו הם המקומות בהם שהה חולה הקורונה
אנשי משרד הבריאות מחטאים חנות צילום: פלאש 90

משרד הבריאות מפרסם רשימה מורחבת יותר של המקומות שבהם שהה חולה הקורונה הישראלי שחזר מאיטליה.

טיסת אל על מספר LY381 בתאריך 21.2.20 שהמריאה מישראל בשעה 06:00.

טיסת אל על Iy 382 שנחתה בתאריך 23.2 בשעה 16:10

יום א׳ 23.2 חנות ״הפיראט האדום״ באור יהודה בשעות 18:00-22:00

יום ב׳ 24.2 חנות ״הפיראט האדום״ אור יהודה בשעות 08:30-24:00

יום ג׳ 25.2 חנות ״הפיראט האדום״ אור יהודה 08:30-24:00

יום שני 24.2 בבית הכנסת ״אירוס״ ברחוב נגה בישוב אירוס בשעות 06:00-07:00

בתוך כך, אשתו, שאובחנה הבוקר כחולת קורונה אף היא, פרסמה הבוקר פוסט בו היא מספרת על שאירע.

"משפחה וחברים אהובים, תודה לכולם על הדאגה והאכפתיות וההתגייסות המרגשת. זכינו בכם. אנחנו מרגישים עטופים אהובים וזה מקל מאוד. קודם כל בעקבות כל מיני דברים עצובים ששמענו, האשמות למיניהם גם כלפי הילדים, אני רוצה להזכיר שאף אחד מאיתנו לא הזמין פיצה עם קורונה באיטליה. בעלי היה באיטליה יומיים. כשחזר בדקנו את הוראות משרד הבריאות ונהגנו בדיוק על פיהן".

לדבריה, "לא מכירה אנשים שהיו מרגישים מצוין והיו מכניסים את עצמם לבידוד בלי הוראה מפורשת. סמכנו על ההנחיות של משרד הבריאות והתנהגנו כרגיל. כשבעלי העלה חום, למרות שהסימפטומים היו של בכלל של סינוזיטיס. לא לקחנו צ'אנס ודיווחנו אנחנו, מיידית, למשרד הבריאות".

היא סיפרה כי "מהרגע שנודע שהוא חולה לצערנו אנחנו נמצאים בבידוד. שוב, בדיוק כמו שהנחו אותנו ממשרד הבריאות. מסרנו את כל הפרטים, וכל מי שצריך יבדק, אנחנו מתפללים כולנו כל הזמן שכולם יהיו בריאים! לא יכולתי לעדכן אתמול כי לא רציתי לקחת אחריות, אני לא רופאה ובאחריות משרד הבריאות לתת מידע והוראות, כולכם יכולים להניח כהורים מה נזקק מאמא ברגעים כאלה".

"אני מבקשת שלא תשתפו פעולה עם התקשורת מפיצים שקרים בלי סוף, מצטטים אותי כשלא דיברתי בכלל, ואתמול היו רחפנים מעל הבית שלנו! עם כל הרצון לכותרות אנחנו משפחה, יש מאחורי הדברים בני אדם ובעיני זה עצוב שלא מכבדים את הפרטיות שלנו. מדובר בילדים ואני רוצה להאמין שכל אחד ימצא את המצפון שלו לפני שפוגעים בהם, קטנים כגדולים".

היא הוסיפה כי "הילדים נבדקו וברוך השם נמצאו בריאים, כמו שהסבירו לנו המון רופאים מקסימים בשעות האחרונות, ילדים פחות נדבקים, אני נשאית ולכן מבודדת מהם כרגע. כולנו מרגישים טוב, בלי סימפטומים".

חולי קורונה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד